فرماندار شهرستان بهارستان:

دانش‌آموزان و دبیران نقش به‌سزایی درمشارکت انتخاباتی دارند

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در نشست با رای اولی‌ها، نقش دانش‌آموزان و دبیران را در اجرای مشارکت انتخابات بسیار مؤثر دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و دبیران نقش به‌سزایی درمشارکت انتخاباتی دارند

نشست رای اولی ها با حضور عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، معلمان و جمعی از دانش‌آموزان در آموزشگاه ساجدین ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان بیان کرد: دشمن تلاش خود را بر القای نامیدی در جامعه معطوف کرده و سعی دارد تا با این کار از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهد ولی مردم ما هوشیار هستند و توطئه‌های دشمن را نقشه بر آب خواهند کرد، اما مسئولین نیز در این زمینه باید هوشمندانه حرکت کنند.

وی در رابطه با ضرورت حضور در انتخابات اظهار کرد: ما یکی از نظام‌های مردمی هستیم که قبل از شروع انقلاب اسلامی، موضوع انتخابات را با چهل و پنج سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته‌است، به طور متوسط هر سیزده ماه، برگزار می‌کنیم و این یعنی تا امروز حدود چهل انتخابات برگزار کرده‌ایم. مردم در تمامی عرصه‌ها آگاهانه حضور و مشارکت دارند که این امر بسیار مهم موجب شده‌‌است تا بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

نوحی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: دوازده فروردین ۱۳۵۸، حضرت امام دستور انتخابات را دادند، انتخاباتی که نوع حکومت در آنجا مطرح شد و موعظه رای‌گیری قرار گرفت و بیش از ۹۸ درصد مردم در آن مشارکت داشتند، به علت محبوبیتی که حضرت امام میان مردم داشتند زمانی که امام به وطن آمد یکی از بزرگ‌ترین استقبال را از امام داشته‌ایم و در رحلت امام بزرگترین تشییع جنازه قرن را برگزار کردیم که بیش از دو میلیون نفر در تشییع جنازه امام حضور داشتند.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی حیاتی است، البته انتخابات فقط تکلیف نیس بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند و همچنین مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی بسیار مهم بوده و موجب رشد و پیشرفت جامعه و مؤثر در سرنوشت انسان‌ها است.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان عنوان کرد: انتخابات مجلس هر چهار سال یک بار در ایران رقم می‌خورد و شعارهای تبلیغاتی کاندید مجلس باید براساس اصول و قواعد مربوط به جامعه باشد، در انتخابات پیش‌رو افزایش‌ مشارکت سیاسی و اجتماعی‌ و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه قلی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار