در اجرای طرح های آب و فاضلاب :

شركت آب و فاضلاب استان خوزستان ، پیشتاز در جذب و استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی دربین شركتهای آبفا

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت : شركت آب و فاضلاب خوزستان از شركتهای پیشتاز و مطرح در جذب و استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی در بین شركتهای آبفا به شمار می رود.

کد مطلب: ۱۴۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت : شركت آب و فاضلاب خوزستان از شركتهای پیشتاز و مطرح در جذب و استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی در بین شركتهای آبفا به شمار می رود.
محمدعلی صنیعی نژاد با اشاره به فراهم بودن شرایط برای حضور بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب، گفت: با ایجاد زمینه های سرمایه گذاری و حضور تولیدکنندگان تجهیزات آب و فاضلاب در استان ، بازگشت اصل پول و سود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای شرکت در پروژه های آب و فاضلاب از سوی دولت تضمین شده است.
وی با بیان اینكه دولت تضمین خرید آب از سرمایه گذاران را برای خود تكلیف كرده است، از آمادگی این شركت برای واگذاری تصفیه خانه های آبادان و خرمشهر و شهرهای شمال استان خبر داد و تاكید كرد : تمامی شرایط برای حضور بخش خصوصی در صنعت وجود دارد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان بهره برداری از تاسیسات آب بصورت خرید تضمینی و مشارکت در اجرای شبکه و تصفیه خانه های فاضلاب را از دیگر زمینه های سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب معرفی کرد.
وی اذعان داشت: : در حال حاضر با سرمایه بخش خصوصی در شهرهای آبادان ، خرمشهر و هندیجان سیستمهای پیشرفته آب شیرین كن نصب و در حال بهره برداری است.
صنیعی نژاد در ادامه تاکید کرد: احداث آب شیرین کن در شهرهای رامهرمز، شادگان و دشت آزادگان توسط بخش خصوصی در سال جاری در دستور کار این شرکت قرار دارد.
گفتنی است: اجرای 5 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر ، شادگان، بندرامام و ماهشهر بزودی توسط
سرمایه گذار خارجی آغاز خواهد شد و در مرحله دوم نیز برنده مناقصه تصفیه خانه های 5 شهر دیگر استان برای اجرا توسط سرمایه گذار خارجی اعلام خواهد شد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار