مدارس کانون اصلی جهاد تبیین هستند/ فیلم

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مدرسه کانون اصلی و معلم و مربی پرورشی محور اصلی جهاد تبیین، روشنگری و امیدآفرینی در نسل جدید هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کانون اصلی جهاد تبیین هستند/ فیلم

محمود حق‌دوست در همایش مربیان لیگ جت (جهاد تبیین) اظهار کرد: این همایش ۸۰۰ نفره همزمان با چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی و در روز شانزدهم در مرکز استان برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به فرمان تاریخی مقام معظم رهبری بر اقامه جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قطعی و فوری و با هدف تربیت نسلی پیشگام در گام دوم انقلاب، لیگ دانش آموزی جهاد تبیین با عنوان جت برگزار شده است.

وی افزود: لیگ جت با بررسی اقتضائات دوره نوجوانی برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال (متوسطه اول و دوم) و در ۲ مرحله طراحی شده است.

حق‌دوست ادامه داد: در مرحله اول، هدف ایجاد بستر رشد نوجوان با محوریت ارتقای سواد رسانه، افزایش قدرت تحلیل و یافتن توان گفت‌وگوی تبیینی با گروه همسالان است.

وی یادآور شد: در مرحله دوم، هدف تربیت کنشگر موثر (انسان رسانه) در جنگ روایت‌‌ها است که علاوه بر قدرت تحلیل و تبیین، توانایی ایجاد محصول روایی (هنری رسانه‌ای) مبتنی بر فناوری روایت را دارا است.

حق‌دوست اضافه کرد: کنش‌گری دانش آموزان در طرح لیگ جهاد تبیین به توسعه بینش فردی و اجتماعی آنان منجر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند سال جاری عنوان کرد: دعوت مردم به مشارکت گسترده در این رویداد بزرگ ملی، یکی از جلوه‌های جهاد تبیین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار