افتتاح مدرسه خیرساز گل نراقی در منطقه ۳

تهران (پانا) - آیین افتتاح مدرسه خیرساز گل نراقی به همت خیر نیک اندیش، رضا گل نراقی در آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران احداث و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز گل نراقی در منطقه ۳

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در آیین افتتاح مدرسه خیرساز گل نراقی با تقدیر و تشکر از عاملان احداث این مدرسه، به حضور مردم ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت بنا و دو عامل اساسی رهبری پیامبرگونه حضرت امام و حضور به موقع مردم همیشه در صحنه در آن اثر داشتند‌. اساس انقلاب ما را مردم بنا نهاده‌اند و تکیه گاه مهم و اساسی این نظام پر خیر و برکت، مردمی هستند که در تمام عرصه های مختلف حضور دارند و یکی از عرصه‌های بروز و ظهور آن در اداره کشور و پیشبرد نظام به سمت اهداف عالیه، بحث مدرسه سازی است.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز شانه به شانه دولت حرکت و همسو با آن گام‌ برمی‌دارند. این خیرین در مدرسه‌سازی پیشرو هستند که این ویژگی آنان عاملی برای رونق مدرسه‌سازی در سراسر کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری گفت: نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری و کار خیر از اولویت‌های کار آموزش و پرورش شهر تهران است که برای تحقق این مهم باید از ظرفیت بالقوه خیرین مدرسه‌ساز استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام مبارک دهه فجر کارهای فاخر وارزشمندی انجام شده است، خاطرنشان کرد: امروز همزمان با دهه مبارک فجر شاهد افتتاح دبستان خیرساز گل نراقی هستیم که این خود در کنار ایجاد یک بنای فرهنگی، نوعی فرهنگ سازی نیز محسوب می‌شود. قطعا هریک از دانش‌آموزان می‌توانند در آینده همچون رضا گل نراقی‌ها به خیرین بزرگ کشور تبدیل شوند و این بزرگمردان با تکثیر کار خیر خود باعث ایجاد این اتفاق مبارک می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار