مدیر آموزش و پرورش چناران:

جایگاه معلم در تزریق روحیه امید به جامعه اثرگذار است

چناران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش چناران از جایگاه معلمی به عنوان جایگاه اثرگذار و مهم در جامعه یاد کرد که می‌توان با استفاده از آن نسبت به تزریق روحیه و امید به جامعه اقدام کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه معلم در  تزریق روحیه امید به جامعه اثرگذار است

دومین جلسه مدیرآموزگاران حوزه بقمچ و روستاهای اطراف شهرستان چناران در سال جاری با حضور مدیر، معاونین و کارشناسان حوزه ستادی آموزش و پرورش چناران و مدیرآموزگاران حوزه در سالن کنفرانس آموزش و پرورش چناران برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش چناران در این جلسه قدردانی از تلاش بیشتر مدیران و معلمان در جهت بهبود شرایط مدارس، خواهان پررنگ‌تر شدن نقش تربیتی معلمان در جامعه شد.

محسن رهنما از جایگاه معلمی به عنوان جایگاه اثرگذار و مهم در جامعه یاد کرد که می‌توان با استفاده از آن نسبت به تزریق روحیه و امید به جامعه اقدام کرد.

مدیر آموزش و‌پرورش چناران همچنین خواستار نقش‌آفرینی معلمان جهت مشارکت پرشور و پررنگ مردم در انتخابات، بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اصل «مشارکت در انتخابات» شد.

گفتنی است در این جلسه، هر یک از مدیران مدارس حوزه بقمچ به‌طور جداگانه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در مدارس شامل تکمیل حسابداری مدارس، دفاتر آمار و وضعیت آموزشی و عمرانی مدارس و همچنین مشکلات این مدارس بیان کردند.

خبرنگار دانش‌آموز :فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار