جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳؛

خط و نشان قطری‌ها برای قهرمانی در جام هجدهم

تهران (پانا) - مارکس لوپس، بر کار سخت تیم فوتبال قطر مقابل تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خط و نشان قطری‌ها برای قهرمانی در جام هجدهم

تیم ملی فوتبال قطر، با پیروزی برابر ازبکستان، حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد. به این ترتیب ایران و قطر چهارشنبه در دومین بازی دور نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت، تا تکلیف فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

مارکس لوپس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر درباره پیروزی تیمش برابر ازبکستان در ضربات پنالتی و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و از سطح فنی بازیکنانم راضی هستم و از هواداران، می‌خواهم در بازی آینده با ایران، نیز همچنان از ما حمایت کنند. صعود به نیمه‌نهایی یک دستاورد بزرگ است، اما مأموریت ما هنوز به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: دو بازی دیگر باقی مانده است و می‌خواهیم در هر دو بازی به پیروزی برسیم، تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. دیدار برابر ایران بازی سختی خواهد بود. خوشبختانه فرصت لازم را برای این بازی داریم. به بازیکنان اطمینان دارم و قطر می‌خواهد دوباره قهرمان شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: این یک موفقیت بزرگ است، اما کارمان هنوز به پایان نرسیده است. به بازیکنان پس از بازی سخت با ازبکستان استراحت کوتاهی می‌دهم تا آماده رویارویی با ایران شوند.

ایران و قطر ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۱۸ بهمن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی این مرحله اردن با کره‌جنوبی بازی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار