مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

مدرسه‌سازی از دستاوردهای مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: مدرسه‌سازی از دستاوردهای مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی از دستاوردهای مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی است

علیرضا کریمیان در آیین افتتاح هنرستان حضرت خدیجه(س) منطقه 18 تهران، توجه دولت سیزدهم به مساله تعلیم و تربیت را ویژه دانست و گفت: در دولت سیزدهم شاهد عملکرد شایانی در حوزه تعلیم و تربیت بودیم که نمونه بارز آن افتتاح این مدرسه همزمان با افتتاح ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی است. خیرین مدرسه‌ساز، یکی از برکات نظام تعلیم تربیت هستند و امروز ما شاهد یکی از عملکردهای ارزشمند توسط خیرین هستیم که خود حاصل و تربیت‌یافته این نظام تعلیم و تربیت هستند.

وی اقدام خیرین در ساخت مدرسه را عبادت و بسط و گسترش علم و آگاهی اعلام کرد و افزود: این پروژه آموزشی که با همت خیرین نیک‌اندیش ساخته شد، هدف آن تولید و پرورش تفکر انسان‌هایی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و موثر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کریمیان خاطرنشان کرد: مدرسه‌سازی در زمان طاغوت به‌صورت پراکنده و اکثراً در شهرها و برای قشر مرفه جامعه ساخته می‌شد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آگاهی از نقش تعلیم و تربیت، اهتمام ویژه‌ای برای ارتقای آن داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: جمهوری اسلامی اقدام به ایجاد امکانات و فضاهای آموزشی و نیز تجهیز آن در اقصی نقاط کشور حتی در محروم‌‌ترین و دورترین روستاها کرد و حتی با وجود دشمنی‌‌های استکبار جهانی، جنگ تحمیلی، تحریم‌‌های اقتصادی در بیشتر عرصه‌های آموزشی، پرورشی، پژوهشی و… پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم که بستر آن از مدرسه بوده است.

وی با بیان اینکه مدرسه‌سازی، یکی از دستاوردها و توفیقات بزرگ انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: در عین آنکه در سال‌های اخیر تعداد دانش‌آموزان افزایش بسیاری داشته و تراکم در شهرها نیز افزایش یافته است با کمک دولت و خیرین توانسته‌ایم بسیاری از نیازهای خود در این بخش را با مدرسه‌سازی جبران کنیم هرچند هنوز به مدارس جدید و بازسازی مدارس قدیمی نیازمندیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: 3 گام اصلی مدیریتی شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی و کنترل را داریم. قطعا با یک برنامه‌ریزی دقیق در مسیر هدف‌هایمان که فقرزدایی و گسترش عدالت آموزشی و پرورشی است، حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن افرود: حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

دانش‌آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار