بهره‌برداری از دهها پروژه عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر دهها پروژه عمرانی و زیربنایی دراین استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از دهها پروژه عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل

داود شایقی ،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران واصحاب رسانه اظهارکرد: دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین و بازگو کردن دستاورد‌های انقلاب در مسیر همبستگی ملی است.

وی افزود: ۴۵ سال فرصت استثنائی و طلایی بود تا انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن را به رخ جهانیان بکشیم و به صراحت بگوئیم که این انقلاب با تکیه بر توان داخلی خود توانسته از وابستگی به بیگانگان دور باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: با پشت سر گذاشتن فرازونشیب های مختلف در طلیعه چهل و ششمین بهار آزادی ملت ایران و جشن انقلاب بهتر است مسئولان در حوزه های مختلف دستاوردها و ثمرات این انقلاب را به شکل شفاف و حقیقی بیان کرده تا نسل امروز و آینده بیشتر و بهتر در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گام بردارند.

به گفته شایقی ، مجموعه این دستاوردها و پیشرفت ها جز در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه و تلاش خدمتگزاران صادق به سرانجام نرسیده و ما در این مسیر مرهون مجاهدت امام و شهدا هستیم.

وی بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ده ها پروژه عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید که این افتتاح ها گوشه ای از خدمات بی منت نظام و دولت سیزدهم در همراهی با مردم است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: در این ایام در همه شهرستان ها تکمیل پروژه ها و افتتاح طرح ها را در حوزه زیرساختی، راه، بهداشت و عمران شهری شاهد خواهیم بود تا مردم شهرها و روستاهای این استان از ثمرات آن بهره مند شوند.

شایقی اولویت تزریق اعتبارات را در سال جاری تکمیل پروژه های نیمه تمام اعلام کرد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه آغاز شده و تا پایان دولت سیزدهم این روند با سرعت ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار