زنگ انقلاب در مدارس نیشابور نواخته شد

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در آئین نواختن زنگ انقلاب و شروع مراسم‌های دهه فجر از تشکیل قرارگاه انقلاب با محوریت دانش‌آموزان مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس نیشابور نواخته شد

سید مهدی قاضی به پویش میدان ۱۴صفر۲ با محوریت موضوع انتخابات پرداخت و گفت: هر چقدر از این قبیل جشن ها و برنامه ها برای معرفی انقلاب تدارک دیده شود باز هم کم است، چون مردان بزرگی در راه حفظ آن، جان خود را فدا کردند و امروز بهترین افرادی که می توانند برای انقلاب محتواسازی کنند، دانش آموزان هستند و ما نیز از این پتانسیل بزرگ و مهم استفاده خواهیم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های شهدای انقلاب و امام راحل افزود: اجرای سرود همگانی ۱۰ هزار نفری با اعلام آمادگی ۶۰ آموزشگاه در دهه فجر انقلاب و خاصه در مراسم راهیپمایی بزرگ ۲۲ بهمن و تشکیل مدرسه انقلاب از اهم فعالیت های مدارس در ایام دهه فجر به شمار می رود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: دو موضوع مهم دهه فجر و میدان ۱۴صفر۲ با برنامه ریزی و تشکیل پویش های مختلف با محوریت انتخابات در حال انجام است و استفاده از توانمندی اولیا و تشکل های دانش آموزی از اهداف مهم ماست.

قاضی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان رهروان راستین فجرآفرین یاد کرده و اضافه کرد: این لحظه های ناب و این دستاوردهای بی شمار و چشمگیر نتیجه تدبیر و اندیشه های انقلاب است و دشمنان ما باید بدانند که نسل جوان و نوجوان ما همواره پای انقلاب ایستاده اند.

خبرنگار- طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار