امام جمعه ارومیه:

تبیین تاریخ انقلاب راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی پایانی ندارد و راهکار مهم مقابله با آن، مطالعه و تبیین تاریخ انقلاب و اهداف والای آن است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تبیین تاریخ انقلاب راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب اظهار‌ کرد: دشمنان همواره برای آسیب به انقلاب و نظام اسلامی توطئه چینی می کنند و راه مقابله با این تبلیغات این است که اهداف انقلاب، شخصیت امام خمینی(ره) و جریان انقلاب اسلامی و علت این همه جانفشانی در راه این هدف والا مطالعه و تبیین شود.

شعار اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. مردم قبل از انقلاب شاهد بودند که کشور ما استقلال از ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی نداشت و در اختیار بیگانگان بود و دانش آموزان لازم است دوران قبل از انقلاب را مطالعه کنید تا تحولات را دریابند.

همه مردم دنیا به تاریخشان اهمیت می دهند حتی کشورهایی که تاریخ جامعی ندارند برای خودشان تاریخ سازی می کنند و این بیانگر اهمیت تاریخ و مطالعه آن است.

انقلاب اسلام به خاطر همین سه محور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به وجود آمد؛ در دوران قبل انقلاب مسأله اسلام زدایی مطرح بود و مردم با تبعیت از امام راحل جمع شدند و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

اگر ما غفلت و سستی کنیم، ظالمان و ستمگران برکشور ما تسلط پیدا می‌کنند و جنایتی که برمردم غزه وارد می کنند، بیشتر از آن را برای ما تحمیل کرده و اجرا می کنند.

ما باید خودمان را از نظر معرفتی آماده کرده و مسلط به تمام علوم و فنون کنیم تا از کشورمان محافظت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار