زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد نجابت‌ بوشهر نواخته شد

‌بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز‌ در مراسم زنگ انقلاب در بوشهر گفت‌ ١٢ بهمن ماه با ورود پرخیر و برکت امام ‌مقطع رهایی از ظلمت است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد نجابت‌ بوشهر نواخته شد

علی موحدی در برنامه گلبانگ انقلاب در مدرسه شاهد نجابت بوشهر اظهار کرد‌: ١٢ بهمن ماه با ورود پرخیر و برکت امام روح الله مقطع رهایی از ظلمت است.

موحدی با اشاره به حرکت مثبت و رو به جلوی آموزش و پرورش استان گفت: سرمنشأ همه موفقیت‌هایی که در ٢ سال گذشته نصیب آموزش و پرورش استان شده حمایت های خاص و ویژه استاندار بزرگوار است.

موحدی تصریح کرد‌: همه کشورها روز انقلاب و پیروزی کشور خود را جشن میگیرند و منحصر به برخی برنامه های محدود می شود اما امروز که ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد نسل چهارم انقلاب با باز آفرینی همه ساله شاهد هستیم دهه فجر انقلاب فوج فوج راهپیمایی می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ٢۶٠هزار دانش آموز، ١۵ هزار معلم به همراه حدود ده هزار دانش آموزان رأی اولی حماسه بزرگی در انتخابات اسفند ماه ١۴٠٢ رقم خواهند زد.

موحدی افزود‌: در دو هزار مدرسه ٢٠ هزار برنامه در دهه فجر در صبحگاه مدارس استان برگزار خواهد شد.

موحدی با ابراز رضایت از نگاه استاندار مبنی بر احداث و گسترش و توسعه هنرستان‌ها در استان گفت: با حمایت های خاص رییس شورای آموزش و پرورش تا سال آینده ٢٢ مدرسه شروع به ساخت خواهیم کرد. همچنین تجهیز نماز‌خانه‌ها و خرید فرش سجاده‌ای بر اساس ورود حمایتگرانه آن بزرگوار است.

وی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر که بی‌منت همواره در کنار آموزش و پرورش بوده است، گفت: آموزش و پرورش برای همه مردم جامعه است و ما انتظار داریم سایر دستگاه‌ها هم همانند سپاه ما را در خدمت به دانش آموزان و نظام تعلیم و تربیت یاری رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار