ایران در آستانه میزبانی "موتورکراس قهرمانی آسیا"

بوشهر و خلیج فاس گزینه‌های اصلی میزبانی از موتورسواران قاره کهن

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری، از موافقت اولیه با میزبانی ایران در مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا خبر داد و گفت در صورت نهایی شدن این مسابقات در سواحل خلیج فارس برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ایران در آستانه میزبانی "موتورکراس قهرمانی آسیا"

مازیار ناظمی در حاشیه اجلاس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری آسیا به میزبانی قطر، به حضور نمایندگان ۴۵ کشور آسیایی در این اجلاس اشاره و بر بررسی برنامه‌های سال گذشته میلادی و گزارش مالی ارائه و شرایط انتخاب کادر اجرایی تأکید کرد.

ناظمی به بررسی تقویم سال جاری میلادی، میزبانی‌هایی که برخی کشورها خواهند داشت، اشاره و برای حضور نمایندگان ایران در این رویدادهای مهم، ابراز امیدواری کرد.

وی به اشاره‌ای هم به حضور حامد مرادی در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی فیلیپین، این موضوع را یکی از مهم‌ترین اتفاقات برای فدراسیون در برای نخستین بار دوره اخیر و رقابت با نمایندگانی از ۱۲ کشور جهان برشمرد.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری با تأکید بر ارائه پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات موتورکراس آسیا بعد از ۱۲ سال، آن هم در بستر ارتباط خوب فدراسیون با مکی رئیس فدراسیون آسیا و نایب رئیس فدراسیون جهانی، از موافقت اولیه فدراسیون جهانی با میزبانی ایران از "موتورکراس قهرمانی آسیا" خبر داد.

وی با اشاره به "خلیج فارس"، عنوان "موتورکراس قهرمانی آسیا"، بر وجود پیست‌های خوب و با کیفیت در استان‌ها و شهرهای سواحل نیلگون خلیج فارس، بستر مناسبی برای میزبانی از این مسابقات تأکید و در صورت موافقت نهایی مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، بوشهر و یا بندرعباس، را گزینه‌های اصلی شهر میزبان این رقابت‌ها معرفی کرد.

ناظمی با بیان ظرفیت بالای ایران برای ایستادن در سطح اول موتورسواری آسیا، نسبت به ایجاد فراهم آمدن فرصتی برای درخشش ورزشکاران کشورمان در جمع برترین‌های آسیا، ابراز امیدواری کرد.

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری، این اجلاس را بستر ایجاد تعاملات خوب با کشورهای دیگر به ویژه جنوب شرق آسیا و به خصوص ژاپنی‌ها برای بهره‌گیری از تجارب آنها برای کسب موفقیت‌های آینده در میادین بین‌المللی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار