قلیچ در گفت‌وگو با پانا:

اوسمار بهترین انتخاب برای سرمربیگری پرسپولیس است

جشنواره گل مقال شباب الاهلی در فصل اول کارنامه اوسمار

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اوسمار را بهترین انتخاب برای هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم برشمرد و بر لزوم حمایت هواداران و پیشکسوتان باشگاه از این مربی خارجی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اوسمار بهترین انتخاب برای سرمربیگری پرسپولیس است

پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی دبی، با پنج گل مقابل شباب الاهلی قهرمان فصل گذشته لیگ امارات شکست خورد. مؤلفه‌هایی مانند غیبت بازیکنان ملی پوش و شرایط حاکم بر نوع تمرینات ؟آماده‌سازی این تیم بر چنین نتیجه‌ای تأثیرگذار بود.

تیم شباب الاهلی، هم در شرایطی مشابه پرسپولیس قرار داشت و در این بازی، 5 بازیکن خود را به همراه نداشت و این تیم هم در جام ملت‌ها، نمایندگانی در تیم ملی امارات دارد.

امیررضا رفیعی، سهیل صحرایی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی 11 بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

گئورگی گولسیانی، هم فرصت این را پیدا کرد تا بعد از چند روز تمرین اختصاصی و بازگشت به کار گروهی در این بازی حضور پیدا کند. محمد مهدی احمدی، نیز بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در نیمه دوم این بازی به میدان رفت. میلاد سورگی، عبدالکریم حسن و نبیل باهویی، هم از جمله بازیکنانتی بودند که در نیمه دوم به میدان رفتند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس، با دریافت پنج گل در این دیدار محک جدی در غیاب علیرضا بیرانوند خورد. نماینده امارات در شرایطی به مصاف سرخ‌پوشان فوتبال ایران رفت، که چهره‌های شاخص این تیم در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی دورخیز کردند.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در واکنش به شکست سنگین پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل شباب الاهلی قهرمان فصل گذشته لیگ امارات، اظهار کرد: شکست در دیدارهای تدارکاتی یک مؤلفه عادی است، ولی نه با چنین نتیجه‌ای.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: "اوسمار"، مربی‌ای است که به درد پرسپولیس در ادامه منسیر نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور خواهد خورد، بهترین انتخاب برای هدایت پرسپولیس است.

قلیچ تأکید کرد: اوسمار با زیر و بم تیم فوتبال پرسپولیس آشناست و در کنار یحیی گل محمدی تجارب ارزشمندی را کسب کرده است، می‌تواند موفقیت‌های خوبی در آینده برای پرسپولیس رقم بزند.

نوک حمله پرسپولیس باید زهردار باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه نوک حمله پرسپولیس باید زهردار باشد، گفت: در حال حاضر پست حمله تیم خیلی قدر نیست و باید با جذب بازیکنان بزرگ تقویت شود، هر چند شهاب زاهدی هم توانمندی لازم برای تحقق این موضوع را دارد.

قلیچ اظهار داشت: پرسپولیس لیاقت و شخصیت قهرمانی در لیگ بیست و سوم فوتبال کشور را دارد و همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه، باید در چنین شرایط حساسی از این مربی حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار