آغاز دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در همدان

همدان (پانا) - دوازدهمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب با محوریت دوگانه استعمار و استقلال، در بیش از 20 هزار آموزشگاه سراسری کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در همدان

همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دوازدهمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب آغاز شد.

با آغاز این دوره کاردوی آموزشی، دانش‌آموزان مسئول انجمن‌های اسلامی شهرستان کبودرآهنگ، با همراهی دانش‌آموزان سایر مناطق رزن، درگزین، منطقه سردرود، گل‌تپه، شیرین سو و فامنین، گرد هم آمدند.

این کاردو در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در کتابخانه شهید اشرفی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حمید‌رضا طاهری‌مجد نماینده رئیس آموزش و پرورش استان همدان و مسئول حراست استان، در رابطه با این دوره‌ها عنوان کرد: دانش‌آموزان، جامعه خود را به بهترین وجه در قالب فعالیت‌ها و مشارکت‌های گروهی اداره خواهند کرد. امروزه تعلیم و تربیت به این نتیجه رسیده است که اثرگذار‌ترین فعالیت، فعالیتی است که در گروه اتفاق می‌افتد.

طاهری‌مجد خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان ثابت کرده‌اید رهبران مدرسه خودتان هستید که توانسته‌اید در این جایگاه مشغول به کار باشید. فعالیت‌های گروهی، اثر بسیار عمیقی بر شما دارند. سعی کنید فعالیت‌های گروهی، علمی، فرهنگی و سیاسی مدرسه را فعال کنید.

طاهری‌مجد ادامه داد: تلاش کنید که با نگاه یک رهبر در مدرسه رفتار کنید. امروزه وظیفه رهبری، ما و شما دانش‌آموزان این است که حس وطن‌دوستی را در خود تقویت کنیم و کاری کنیم که هر دانش‌آموز و هر هم‌وطنی از صمیم قلب، ایران را دوست داشته باشد و برای آبادانی و سربلندی آن تلاش کند‌.

دانش آموز خبرنگار: بهاره مهری خندان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار