جاساز 60 هزار عدد قرص‌ ترامادول قاچاق در پراید

بیرجند (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 60 هزار عدد قرص ترامادول قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک سواری پراید در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جاساز 60 هزار عدد قرص‌ ترامادول قاچاق در پراید

سرهنگ حسین عرب در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید که از مبداء زاهدان به مقصد بیرجند در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از سواری پراید، تعداد 60 هزار عدد قرص ترامادول قاچاق و غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی قرص های غیرمجاز کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه، همواره یکی از اولویت های کاری مهم پلیس به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار