نشست گفتمان آموزشی مدرسان طرح شهیدهمت در قطب شهید کاوه برگزار شد

مشهد (پانا) - رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی خراسان رضوی گفت نشست گفتمان آموزشی مدرسان طرح شهیدهمت در قطب شهید کاوه در راستای اجرای فاز ۳ به میزبانی منطقه بزرگ تبادکان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست گفتمان آموزشی مدرسان طرح شهیدهمت در قطب شهید کاوه برگزار شد

محمد رضا نژاد حسین گفت:در این نشست، مدرسان میانی استان ضمن ارائه گزارشی از میزان پیشبرد اهداف، چالش ها و فرصت های موجود در طرح شهید همت، به ارائه تجربه های آموزشی، طراحی آموزشی و خلاقیت های تدریس در دروس مختلف پرداختند.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت طرح شهید همت در توانمندسازی معلمان و ارتقای کیفیت آموزش، گفت: این طرح با هدف ایجاد بستر مناسب برای ترویج گفتمان آموزشی و تبادل تجربیات معلمان در حال اجرا است.

وی افزود: مدرسان میانی در این طرح نقش مهمی در انتقال دانش و تجربیات خود به معلمان دارند و لازم است با بهره گیری از روش های نوین آموزشی، زمینه رشد و تعالی معلمان را فراهم کنند.

در ادامه این نشست، مدرسان میانی استان به ارائه تجربه های خود در زمینه های مختلف آموزشی پرداختند.

گفتنی است، طرح شهید همت در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت آموزش در حال اجرا است. این طرح با محوریت توانمندسازی معلمان در حال اجرا است و در آن، مدرسان میانی استان با بهره گیری از دانش و تجربیات خود، زمینه رشد و تعالی معلمان پایه ای را فراهم می کنند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار