مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی: 

رشد و تعالی انسان نیازمند دو بال تعلیم و تربیت است 

بهارستان یک(پانا) - مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، تعالی و رشد انسان را نیازمند دو بال تعلیم و تربیت دانست که این رشد همراه با آموزه‌های دینی میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد و تعالی انسان نیازمند دو بال تعلیم و تربیت است 

بازدید طرح درس‌هایی از قرآن با حضور محمد موحدی‌نژاد مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و جمعی از مسئولین اداری در مدارس ناحیه یک بهارستان برپا شد.

محمد موحدی نژاد مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی ضمن اشاره به بال‌های موفقیت گفت: دانش‌آموزان نظام جمهوری اسلامی ایران باید با دو بال تعلیم و تربیت به سوی موفقیت حرکت کنند که البته تنها تعلیم و تربیت کفایت کننده این امر نیست، بلکه بندگی در پیشگاه خداوند و پیروی از آموزه‌های دینی است که موجب شکل‌گیری واژه‌ای به نام موفقیت خواهد شد. بنابراین باید دیدگاهی دیگر به معاد، توحید و نبوت داشت که این اعتقادات و دیدگاه موجب موفقیت اشخاص خواهد شد.

موحدی‌نژاد همچنین در پی اشاره به بندگی در پیشگاه خداوند تصریح کرد: نماز اول وقت، قرائت قرآن و انسانیت نقش بسزایی در نوع زیستن و موفقیت افراد دارد بطوری که در هر امری بایستی برای پلیدترین انسان‌ها نیز انسانیت به خرج داد تا خداوند نیز به ما نگاهی ویژه داشته باشد، در رابطه با موفقیت به وسیله نماز اول وقت و قرائت قرآن که ازجمله اعمال پرفسور سمیعی بوده است افراد متعددی معتقد هستند که دانش تمام ابعاد موفقیت را در بر نمی‌گیرد بلکه این بندگی در پیشگاه خداوند است که درنهایت مسیر موفقیت را به ما نشان خواهد داد.

در پایان مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی بااشاره به اهمیت درس‌هایی از قرآن اظهار کرد: از جمله مطالعه‌هایی که می‌تواند ما را با دنیای اسلام آشنا کند درس‌هایی از قرآن است، این امر به حدی حائز اهمیت است که مطالعه درس‌هایی از قرآن در هفت روز هفته حتی به مدت چندساعت به شدت توصیه می‌شود، چرا که این مطالعه موجب آشنایی ما با معارف است که بدین صورت ما از گذشته دور اسلام آگاه خواهیم شد و البته این آگاهی باعث هوشیاری ما نسبت به محیط پیرامون خویش نیز خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار