مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل خبر داد:

برگزاری اعتکاف در ۴۰مسجد استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل گفت امسال، مراسم اعتکاف (حلقه عشاق) در ۴۰مسجد این استان با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اعتکاف در ۴۰مسجد استان اردبیل

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف به اثرات آئین عبادی اعتکاف در خانواده و جامعه پرداخت و گفت: امسال ۴۰مسجد استان اردبیل آماده برپایی آئین معنوی اعتکاف خواهند بود.

وی با بیان اینکه عبادت و راز و نیاز به درگاه الهی در ایام اعتکاف مقید به زمان و مکان به شمار می‌رود، گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته مراسم اعتکاف امسال از پنجم الی هفتم بهمن ماه مصادف با 13 الی 15 رجب در ۴۰ مسجد این استان برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برنامه‌های اعتکاف امسال، تصریح کرد: در کنار دعا و نیایش، برنامه‌هایی همچون سخنرانی، محفل انس با قرآن، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، کتابخوانی، مولودی خوانی و نیز مداحی و گرامیداشت ایام، برای معتکفین پیش بینی شده است تا در این سه روز علاوه بر اعتلای معنوی، بینش و بصیرت دینی خود را نیز ارتقا دهند.

نعیمی با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ ومناطق ونواحی این استان مراسم معنوی اعتکاف با هماهنگی ادارات آموزش وپرورش برگزار می‌شود، گفت: معتکفین با مراجعه به ادارات آموزش وپرورش شهرستانها‌ ومناطق ونواحی می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار