انهدام باند سرقت از مدارس تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند 3 نفره سرقت از مدارس تهران خبر داد و گفت در این رابطه 2 مالخر اموال مسروقه شناسایی شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سرقت از مدارس تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی ولی پور گودرزی در توضیح این خبر بیان کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مدارس جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی گفت: با تجمیع پرونده های مشابه و مراجعه کارآگاهان به محل های سرقت و همچنین انجام تحقیقات میدانی، مشخص شد که سرقت ها توسط 2 یا 3 سارق با استفاده از تاریکی شب انجام شده است.

سردار ولی پور گودرزی اشاره کرد: با پالایش تصاویر به دست آمده از متهمان، تصویر واضحی از متهمان در اختیار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با گشت زنی های هدفمند در نهایت موفق شدند 2 تن از سارقان را هنگام پرسه زنی در اطراف مدرسه ای در جنوب تهران مشاهده و هر 2متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان ابزار و آلات سرقت کشف شد ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 15 فقره سرقت مشابه با همکاری همدستشان اعتراف و اظهار کردند اموال مسروقه را به 2مالخر از اتباع کشورهای همسایه می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در عملیات های دیگری سارق متواری و 2 مالخر اموال مسروقه نیز در مخفیگاهشان دستگیر و متهمان به ارتکاب سرقت و مالخری اموال مسروقه معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی مال باختگان هر 5 متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار