در ادامه طرح تجربه‌گردانی؛

مدیران نیشابور به کرمان سفر کردند

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور با همراهی معاون آموزش متوسطه، معاون پرورشی، کارشناس مسئولان مدارس غیر دولتی و گزینش و نماینده مدیران متوسطه در سفر به کرمان و در راستای اجرای طرح تجربه گردانی پس از حضور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با مدیران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران نیشابور به کرمان سفر کردند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در دیداربا مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان، با اظهار خرسندی از این تجربه گردانی مفید، گفت:‌ حضور سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، ارزش معنوی بی شماری به شهر کرمان داده و مردم این استان با حضور در صحنه های مختلف همواره نشان دادند که ارزش والای این موهبت الهی را می‌دانند.

سید‌مهدی قاضی افزود: مردم از سراسر کشور تمایل دارند بر مزار این شهید جاویدان حضور پیدا کنند و امروز این توفیق بزرگ نصیب ما شد که وداعی با شهید سلیمانی و شهدای دانش آموزی و فرهنگی حمله تروریستی اخیر داشته باشیم و با برنامه های آموزشی و پرورشی این شهرستان نیز آشنا شویم.

وی با محکومیت حادثه تروریستی مردم بیگناه کرمان، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است که هر چقدر مردم ایران در مقابل دشمن خار و ذلیل ایستادگی کرده اند، مقاومت شان بیشتر شده و این حادثه تروریستی آخر باعث شد که مردم، هوشیارتر از همیشه در مقابل مکرها و حیله‌های مختلف دشمن، اتحاد و همدلی خود را به رخ آنها بکشند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: مردم شهید پرور نیشابور نیز مردم ویژه و خاصی هستند و با تقدیم دو هزار و ۵۳۲ شهید والامقام نشان دادند که همواره در صحنه بوده و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند می‌باشند؛ در این شهرستان شهدای بزرگی از جمله شهید شوشتری، شهید برونسی، شهید قاجاریان و نامداران بزرگی همچون خیام، عطار، کمال الملک و فضل بن شاذان حضور دارند که این شهر را از جنبه‌های مختلف تاریخی، علمی و معنوی در سطح کشور متفاوت کرده است.

سید‌مهدی قاضی گفت: شهرستان نیشابور و قطب شهید شوشتری با بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز به عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ استان خراسان رضوی شناخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این شهرستان در سال تحصیلی جاری، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را ارائه کرده و در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و پژوهشی توفیقات بسیاری را کسب کرده است.
وی افزود: یکی از طرح‌های خوب نیشابور که قابل گسترش و توسعه در سطح استان و کشور می‌باشد؛ طرح خواهر خواندگی مدارس است که در این طرح، مدارس برخوردار با حضور در مدارس کم برخوردار نسبت به تامین ملزومات ضروری آموزشگاه و همچنین تامین نیازهای اولیه دانش آموزان و تشکیل کلاس‌های فوق برنامه آموزشی و علمی برای آنها اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار