رهبر معظم انقلاب از برنامه قرآنی آموزش و پرورش ‌تشکر کردند

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل قرآن، عترت و نماز، مقام معظم رهبری از برنامه آموزش و پرورش و شبکه قرآن به دلیل برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزی، تشکر کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رهبر معظم انقلاب از برنامه قرآنی آموزش و پرورش ‌تشکر کردند

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز ضمن تشکر از زحمات خالصانه و همکاری صمیمانه دوستان شبکه قرآن نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن، گفت: اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با همکاری شبکه قرآن، محافل انس با قرآن را برگزار می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) روز سه‌شنبه ۲۶ دی، بیننده محفل انس با قرآن دانش‌آموزان استان یزد بودند و تلاوت دلنشین دانش آموزی و شیوه اجرا و محتوای برنامه، به دل حضرت آقا نشسته است و با تماس دفتر معظم له از این اقدام ارزشمند آموزش و پرورش و شبکه قرآن تشکر کردند.

باقری اضافه کرد: معظم له نیز تاکید داشتند که حتماً اینگونه برنامه‌ها بیش از گذشته و با قوت بیشتر ادامه داشته باشد.

وی توضیح داد: این محافل هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می شود و هر هفته یکی از استان ها میزبان برنامه است.

باقری در پایان افزود: برنامه محافل انس با قرآن به صورت سه ماهه تنظیم و مقرر شده است در حد امکان از ظرفیت دانش آموزان برای اجرای محافل انس با قرآن در مدارس مجری طرح استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار