حضور ۲۹ کشور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر

مسابقات رده سنی‌ جوانان از ۵ بهمن آغاز می‌شود

تهران (پانا) - تعداد کشور‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر پس از انصراف پرتغال و میانمار به ۲۹ کشور رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۲۹ کشور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر

فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با اعلام این خبر گفت: در پایان فرصت کشور‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی دهه فجر ۲۹ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که از قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکا هستند.

وی افزود: پرتغال و میانمار از شرکت در این مسابقات انصراف داده‌اند.

فریبا مددی درخصوص تیم‌های ایرانی شرکت‌کننده در این مسابقات اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی امسال در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که در مسابقات بین‌المللی جوانان چهار کشور شرکت کرده‌اند و ما تیم ملی و تیم منتخب را شرکت خواهیم داد.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان هم ۲۹ تیم خارجی و دو تیم ایرانی شرکت می‌کنند که یک تیم ملی‌پوشان و تیم دوم منتخب کشور براساس رنکینگ کشوری هستند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی جوانان از ۵ تا ۸ بهمن و بزرگسالان از ۱۰ تا ۱۵ بهمن در شهر یزد برگزار خواهد شد.

مددی درباره اردو‌های آمادگی تیم ملی، گفت: اردوی تیم جوانان، از امروز در محلات برگزار می‌شود و بزرگسالان هم، تا فردا در تهران اردو دارند سپس به محلات می‌روند و اردوی پایانی خود را در یزد برگزار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار