جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛

فیگور یوزها برای فتح جام چهارم + عکس

تهران (پانا) - بازیکنان نیمکت‌نشین ایران ‌با روحیه بالا در تمرین حاضر شدند و تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فیگور یوزها برای فتح جام چهارم + عکس

کمپ الریان، شاهد تمرین ملی‌پوشان ایران بود. تیم ملی فوتبال ایران، از یک نیمکت طلایی برخوردار است. مهدی ترابی و حسینی از چهره‌های شاخص نیمکت طلایی ایران در این رویداد مهم فوتبالی آسیا هستند. بازیکنان ایران در این تمرین مقابل دوربین ژست پیروزی گرفتند و یک پیغام واضح برای هواداران تیم ملی فرستادند، در این تیم بازیکن نیمکت نشین و ثابت وجود ندارد، همه باهم برنده هستیم.

یوزهای ایرانی با دورخیز برای شکست طلسم چهار دهه ناکامی در فتح قله این پیکارها، در مراحل مختلف اردوهای تیم ملی قاب‌های ماندگاری را به یادگار گذاشتند و زنگ خطر را در قطر به صدا درآوردند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال نظیر احسان حاج صفی، کریم انصاری‌فرد، سعید عزت‌اللهی، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده و تعدادی دیگر از بازیکنان، با انتشار استوری در صفحه خود در اینستاگرام، اتحاد تیمی را پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به نام «ایران» نشان دادند.

در طراحی انجام شده در استوری، بر روی پیراهن تیم ملی جمله «تا پای جان، برای ایران» به همراه اسم و امضای بازیکنان به دست خط خود آن‌ها طراحی شده تا در آستانه حضور تیم ملی در جام هجدهم، این اتحاد بازتاب داده شود.

همزمان دست‌نوشته بازیکنان، با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نقاط مختلف شهر تهران قبل از نخستین گام تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا اکران شد.

پیام نیازمند، سیدحسین حسینی، میلاد محمدی، سیدمجید حسینی، سامان فلاح، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مهدی ترابی، رضا اسدی و شهریار مغانلو، از جمله نیمکت نشینان تیم ملی هستند که می‌توانند با حضور در مستطیل سبز این رویداد مهم فوتبالی آسیا، نمایش خوبی مقابل رقبا داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار