رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز:

هدف از برگزاری مسابقات گوی‌رانی ایجاد آمادگی جسمی و روحی دانش‌آموزان در ابعاد اجتماعی است

کرج (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از برگزاری مسابقات ورزشی مدارس استثنایی استان ویژه دانش آموزان سندروم داون خبرداد و گفت هدف از برگزاری مسابقات گوی‌رانی ایجاد آمادگی جسمی و روحی دانش‌آموزان در ابعاد اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقات گوی‌رانی ایجاد آمادگی جسمی و روحی دانش‌آموزان در ابعاد اجتماعی است

حمیده سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد آمادگی جسمی و روحی در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دانست و گفت: این گونه مسابقات با ایجاد انگیزه و نشاط در بین دانش‌آموزان و استعدادیابی آنان در رشته‌های مختلف ورزشی، محیطی مناسب برای رشد ابعاد مختلف اجتماعی، تربیتی و جسمانی دانش آموزان را مهیا می‌کند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته ورزشی گوی‌رانی ویژه دانش آموزان سندرم داون مدارس استثنایی استان البرز در دو بخش پسران و دختران و با همکاری دبیران تربیت بدنی این مدارس برگزار و در پایان به تیم‌های برگزیده مدال و حکم قهرمانی اعطا شد.

سلیمانی در پایان یادآور شد: امیرعلی صالحی از مدرسه مرجوی، امیرحسین غفاری از مدرسه ایمان، ابوالفضل رجبی و ابوالفضل رمضانی از مدرسه ایمان به صورت مشترک و همچنین در بخش دختران زهرا حسینیان از مدرسه ایمان، هانیه بیاتی از مدرسه اسپرورین، آوا عطااللهی از مدرسه اسپرورین دانش آموزانی بودند که در این دست از مسابقات مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار