تأکید فرماندار خوسف بر نقش روابط عمومی‌ها در امید‌افزایی

بیرجند (پانا)‌ - فرماندار خوسف گفت مهم‌ترین داشته بشر امید است و روابط عمومی‌ها باید با امید‌افزایی در صدد رفع مشکلات و امیدواری نسل آینده بوده تا بتوانیم گامی را در راستای ترسیم آینده‌ای روشن برداریم.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تأکید فرماندار خوسف بر نقش روابط عمومی‌ها در امید‌افزایی

‌سید‌علی حسینی در کمیته اطلاع‌رسانی شهرستان ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان‌، شهدای اخیر نیروی انتظامی و حوادث غزه تاکید کرد: این حوادث نمایش کاملی از خونخواری‌، ظلم و کودک کشی مدعیان حقوق بشر به دلیل منفعت طلبی است.

فرماندار خوسف افزود‌: این حوادث درس هایی از تاریخ برای آگاهی جامعه بشری از نمایش های مضحک رسانه ای در دنیاست که پیوسته نیز استمرار دارد و در راستای تطهیر سازی جنایات صهیونیست هاست.

حسینی با اشاره به دروغ های مکرر توسط رسانه‌های دشمن و نقش تکرار آن در باور پذیری مخاطب، گفت: سیستم تبلیغاتی دنیا از گذشته تاکنون با این ترفند ها خود آگاه یا ناخود آگاه افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود‌: تسخیر ذهن‌ها فقط به دشمن محدود نشده و گاهی با شادی های نمایشی، خود تحقیری‌ها توسط افراد، عزت نفس جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مسئولین روابط عمومی در شهرستان گفت: شما اگر چه در یک نگاه مسئولین روابط عمومی بوده اما در واقع از مهم ترین داشته‌های یک سیستم هستید چراکه بگونه‌ای می‌توانید نمایشگر حقایق و اقدامات مثبت در یک سیستم باشید که با انتشار هر خبر امید بخش قدمی در راستای امیدافزایی‌، افزایش عزت نفس و ترسیم آینده روشن برای فرزندان ما و نسل جوان باشید.

به گفته وی ‌در حوزه رسانه بایدی وجود نداشته و با رسانه نمی‌‌توان از زبان اجبار سخن گفت چراکه احساس منتقل‌کننده مطلب در کیفیت اخبار جلوه گر است.

حسینی به در دل جامعه و مردمی بودن مسئولان جمهوری اسلامی در سلسله مراتب مختلف اشاره کرد و افزود‌: حضور مقامات خارجی در بسیاری از جوامع غرب توأم با نمایش‌های رسانه‌ای است، اما در دین مبین اسلام نمایش جایگاه نداشته بلکه حضور مسئولین در بطن جامعه با نیت الهی باید باشد‌.

حسینی با ذکر این نکته که انتقا‌دها و نگاه مخالف بستر ساز پویایی است، اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای سکوت رسانه‌ای، سکوت خبری و سکوت مطالبه‌گری حاکم شود، آن جامعه قطعا به سمت توسعه نخواهد بود.

فرماندار شهرستان خوسف تأکید کرد: آینده ایران اسلامی روشن است همچنان که در 44 ساله انقلاب اسلامی با وجود استمرار دشمنی و تحریم‌ها روشن بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار