سازمان همکاری اسلامی به حمله آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد

تهران (پانا) - سازمان همکاری اسلامی به تحولات دریای سرخ و حملات آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد و خواستار کاهش تنش شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان همکاری اسلامی به حمله آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای به تحولات جاری در دریای سرخ واکنش نشان داد.

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای، نگرانی عمیق خود را در قبال تحولات خطرناک جاری در منطقه دریای سرخ و حملات هوایی به یمن اعلام کرد.

سازمان همکاری اسلامی بر ضرورت حرکت به سمت کاهش تنش و پرهیز از تشدید درگیری در منطقه دریای سرخ و ممانعت از توسعه درگیری در راستای محافظت از امنیت منطقه و ثبات آن تاکید کرد.

لازم به ذکر است، آمریکا و انگلیس بامداد روز جمعه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

این در حالی است که منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که هواپیماهای نظامی آمریکا در حال پرواز بر فراز آسمان یمن هستند.

ارتش یمن در هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار