نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

وحدت، همدلی و انسجام در مقابل دشمن رمز موفقیت ماست

خداآفرین (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد وحدت، همدلی و انسجام در مقابل دشمن رمز موفقیت کشور است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
وحدت، همدلی و انسجام در مقابل دشمن رمز موفقیت ماست

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای ترور کرمان در شهرستان خداآفرین گفت: بصیرت یعنی شناخت از امروز و دیروز و فردا که اگر کسی بصیرت نداشته باشد ناخواسته به دشمن کمک می کند همانگونه که تعدادی از افراد در جریان فتنه سال‌های قبل در نتیجه همین بی بصیرتی گمراه شده بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروزه با رهبری مقام معظم رهبری تمام توطئه های سال‌های اخیر دشمنان که طراحان آنها در خارج از کشور بودند در کشورمان خنثی شده است، مقام معظم رهبری نه تنها رهبر مردم ایران هستند، بلکه مسلمانان جهان را نیز هدایت می کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه به شهادت رساندن شهید سلیمانی یکی از توطئه های دشمن بود و امروز با ترور زائران شهید سلیمانی نشان دادند که حتی از شهادت او در هراس هستند، گفت: حرکت‌های عظیم مردم فلسطین و نوار غزه علیه رژیم صهیونیستی و جریان جنگ ۳۳روزه لبنان در مقابل اسرائیل حکایت از صدور فرهنگ مقاومت دارد که شهید سلیمانی راه اندازی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وحدت، همدلی، صفا، صمیمیت و انسجام در مقابل دشمن رمز موفقیت امروز ماست و هر زمان که توطئه دشمن بیشتر شده وحدت و انسجام مردم نیز بیشتر شده است.

وی گفت: دولت آیت الله رئیسی در حوزه دیپلماسی و بین المللی موفق عمل کرده است و انشاالله این موفقیت ها برای مردم نیز نشان داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور تک تک مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تیری به قلب دشمن است و حضور حداکثری و آرای بیشتر، دشمن را عصبانی تر می کند.

وی افزود: مردم غیور، شجاع و قهرمان استان و منطقه نیز با حضور حداکثری در انتخابات شرکت می کنند.

امام جمعه تبریز در پایان گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده خداآفرین توسط امام جمعه این شهرستان را پیگیری و در نماز جمعه تبریز مطرح خواهد کرد.

امام جمعه خداآفرین نیز در این مراسم با بیان اینکه امام جمعه تبریز قوت قلب مردم استان و با کلام و رفتارش زبانزد عام و خاص است، خواستار پیگیری و حل مشکلات خداآفرین در حوزه بهداشت از جمله نبود بیمارستان و همچنین حل و فصل مشکلات مردم از جمله حوزه منابع طبیعی شد.

دانش آموز خبرنگار: آیلار جعفری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار