معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

حضور روحانیون در مدارس، سبب ارتقا کیفیت فعالیت‌های تربیتی شده است

تنگستان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت افزایش حضور روحانیون در مدارس، سبب ارتقا کیفت فعالیت‌های پرورشی و تربیتی شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور روحانیون در مدارس، سبب ارتقا کیفیت فعالیت‌های تربیتی شده است

محمود حق‌دوست در نشست با امام جمعه اهرم با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی و همچنین شهدای حادثه کرمان عنوان کرد: برای پاسداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید حادثه کرمان و محکومیت این عملیات تروریستی، زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس سراسر استان نواخته شده است.
وی افزود: همچنین دانش‌آموزان ‌با شرکت در پویش رفیق شهیدم، برای ادامه دادن راه و مسیر این ستاره‌های درخشان آسمان تعلیم وتربیت عهد و پیمان بستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: افزایش حضور روحانیون در مدارس، سبب ارتقا کیفت فعالیت‌های پرورشی و تربیتی شده است.

حق‌دوست بیان کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری، سفرهای تربیتی راهیان نور با هدف اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور با همکاری سپاه امام صادق(ع) شروع شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.

وی برگزاری ۵۸۲ یادواره شهید در مدارس به نام و یاد ۴۷۱ دانش‌آموز و یکصد و یازده معلم شهید استان، از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط آموزش وپرورش برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
حق‌دوست ادامه داد: حفظ ارزش‌ها و تقویت هویت ملی در دانش‌آموزان، راهبرد اصلی در اجرای برنامه‌های تربیتی و پرورشی در مدارس است.

وی در پایان تاکید کرد: آموزش و پرورش آماده توسعه همکاری با روحانیت انقلابی و جهادی برای تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار