آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان ایلام

ایلام (پانا) - شیر رایگان در ۷۱۹ مدرسه استان ایلام توزیع می‌شود و ۵۷ هزار دانش‌آموز در سطح استان شیر دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان ایلام

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و جمعی از مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی و دانش آموزان و فرهنگیان در آیین نمادین آغاز طرح که در مدرسه وحدت شهرستان ایلام برگزار شد، حضور یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین بر اهمیت تغذیه سالم دانش آموزان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات دولت سیزدهم روند اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح مدارس شتاب چشمگیری یافته که از مصادیق آن می توان به توجه به زیرساخت های ورزشی با ساخت و احداث چمن های مصنوعی و همچنین آغاز توزیع رایگان شیر در مدارس که هر دو از شاخص های اجرای ساحت تربیت زیستی و بدنی هستند اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به اقدامات اداره کل برای اجرایی شدن توزیع شیر در مدارس استان پرداخت و گفت: پس از رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با صنایع لبنی، در این طرح ۵۷ هزار و ۱۳۰ دانش آموز در ۷۱۹ مدرسه و در ۵۱ مرحله از شیر رایگان بهره مند خواهند شد.

گفتنی است در این آیین علاوه بر قرائت قرآن، پخش سرود ملی، خوانش شعر، مقاله و سرود توسط دانش آموزان، زنگ توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان نیز نواخته شد.

دانش آموز خبرنگار پانا : هانیه میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار