معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛

شهادت دانش آموزان نشان از ارادت خاص دانش آموزان به سردار دلها دارد

زاهدان (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت شهادت دانش آموزان در حادثه تروریستی کرمان نشان از ارادت نسل نوجوان به سردار دلها دارد

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهادت دانش آموزان نشان از ارادت خاص دانش آموزان به سردار دلها دارد

مراسم یادبود شهادت دانش آموزان استان کرمان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در مدارس زاهدان برگزار شد.

علی خیور، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حادثه تروریستی کرمان برپا شد و دانش آموزان ضمن محکوم کردن این جنایت با آرمانهای شهدای دانش آموز در این حادثه تجدید میثاق کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه داریم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدا با آنان پیمان بسته و در مسیر مکتب شهید قاسم سلیمانی حرکت کنیم

خیور در ادامه گفت: شهادت دانش آموزان مظلوم و بی دفاع در این حادثه نشان از غیرت و صلابت و مردانگی ایرانیان دارد که حرکت در مسیر آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سن و سال نمی‌شناسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: حاج قاسم،تمام عمرش را در راه خدمت به مظلومان و کودکان صرف کرد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

وی ادامه داد: در حادثه تروریستی اخیر ما شاهد شهادت ۲4 نفر از دانش آموزان بودیم که این حاکی از ارادت خانواده ها و دانش آموزان به سردار دلها دارد.

خیور خاطرنشان کرد: امروز با خون شهدا پیمان می بندیم و می گوییم تا جان در بدن داریم در مسیر حاج قاسم سلیمانی حرکت خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار:فاطمه زهرا سرگزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار