مشاور وزیر آموزش و پرورش:

نوع نگاه اسلام به زن، عامل درخشش بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی

مشهد (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت به برکت انقلاب اسلامی و تغییر نگرشی که در حوزه بانوان رخ داد، نوع نگاه اسلام به زن مسلمان در جامعه رواج یافت و به عاملی برای درخشش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی تبدیل شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نوع نگاه اسلام به زن، عامل درخشش بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی

عاطفه مدبرنژاد ادامه داد: بواسطه نگاه متعالی اسلام به زن، زمینه رشد و تعالی معنوی زنان در جامعه اسلامی ایران فراهم شده و بانوان توانستند در کنار ایفای نقش مادری و همسری، فعالانه، دغدغه مندانه و با بصیرت در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور فعال داشته باشند و خوش بدرخشند.

مدبرنژاد افزود: بانوان ایران اسلامی ثابت کردند حضور فعال و نقش آفرینی زنان در اجتماع منافاتی با سایر وظایف آنان ندارد و می تواند منشا خیر و برکات فراوان در جامعه باشد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان خاطرنشان کرد: لازمه حضور فعال بانوان در اجتماع، امنیت مکان حضور و فعالیت آنان و ایجاد اطمینان خاطر و کمک به کاهش دغدغه آنان در زمینه رشد و تربیت صحیح فرزندان است.

وی در پایان اضافه کرد: حجاب می تواند عامل مهمی در تامین امنیت و آرامش خاطر بانوان در عرصه فعالیت های اجتماعی باشد؛ چرا که همه محیط هایی که نیازمند نقش آفرینی بانوان هستند نمی توانند مختص بانوان باشند و حجاب مایه تامین آرامش روانی و رونق فعالیت آنان خواهد بود.

خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار