هاشمی خبر داد:

قول اجرایی شدن ۷۸.۵میلیارد تومان اعتبار برای ۶ پروژه شهرستان ابهر

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در دوم سفر‌های ریاست جمهور برای ۶ پروژه شهرستان ابهر، حدود ۷۸.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، بر تخصیص این اعتبار و رفع نگرانی‌ها در اجرای این پروژه‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
قول اجرایی شدن   ۷۸.۵میلیارد تومان  اعتبار برای  ۶ پروژه شهرستان ابهر

کیومرث هاشمی درباره سفر یک‌روزه خود به شهرستان ابهر و پروژه‌های ورزشی این شهرستان گفت: در دوم سفر‌های ریاست جمهور برای ۶ پروژه شهرستان ابهر، حدود ۷۸.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدوارم در اولین فرصت این تخصیص‌ها انجام و نگرانی‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: در مجموعه پروژه‌های این شهرستان ۳ استخر وجود دارد و پیمانکار برای استخر صایین قلعه قول داده تا ۱۰ روز آینده، از این استخر استفاده شود. امکانات خوبی فراهم شده و تلاش دولت و نظام این است که شرایط را برای توسعه ورزش جوانان و نوجوانان فراهم کند. بنده پیگیر موضوعات و پروژه‌های ورزشی هستم و برای مجموعه سلطانیه هم پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا اعتبارات لازم برای این پروژه فراهم و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها رفع شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان موظف است، گزارش این موضوعات را ۲ هفته یک بار به بنده بدهد تا اگر مشکلی بود انتقال داده شود و حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه استخر شهر هیدج، گفت: ما در آنجا حضور پیدا کردیم و اعتبارش نیز پیش‌بینی شده است. امیدوارم دغدغه و نگرانی‌ها رفع شود و مبارک مردم باشد. امیدوارم خدمت‌گذار خوبی برای مردم باشیم و برای توسعه ورزش که یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است، گام‌های اساسی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار