فرماندار ملارد در جلسه شورای آموزش و پرورش ملارد:

یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین شهری، توجه به مدارس پرتراکم است

ملارد (پانا) - فرماندار شهرستان ملارد، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد، یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین شهری را، توجه و اهمیت دادن به آموزش و پرورش و مدارس پرتراکم دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین شهری، توجه به مدارس پرتراکم است

امین اسدی، فرماندار شهرستان ملارد در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن تسلیت درگذشت هموطنان در حادثه تروریستی شهر کرمان گفت: دشمن حواسش نیست که ما ملت شهادتیم و تا محکوم کردن همه جنایت‌های جهان در همین راه هستیم و آرام نمی‌گیرم.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم دانش‌آموزی بالا در مدارس شهرستان ملارد، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، باید اهمیت بسزایی در ساخت مدرسه و بهره برداری از آن‌ها قائل‌ شوند. ما باید از خیرین مدرسه‌ساز تقدیر کنیم و اگر در هر قسمتی نیاز به همکاری و حمایت بود از جمله پروژه‌های در دست احداث آموزش و پرورش، همگی سعی کنیم موانع و مشکلات را هرچه سریع‌تر حل کنیم.

این مقام مسئول، ضمن تشکر از سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد وی را انسانی تلاشگر، جهادی و انقلابی نامید و تصریح کرد: عملکرد همکاران فرهنگی و معلمان این شهرستان و کارها و برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان قابل تقدیر است، از جمله این پروژه‌ها، مدرسه‌سازی و نوسازی مدارس است که با همکاری آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، شهرداری‌ها و شوراهای شهر در دست احداث است.

همچنین سعید تیموری‌راد، در این جلسه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دشمن، در کرمان و عرض تسلیت جان‌باختگان این حادثه، به رهبر معظم انقلاب، فرهنگیان وملت شریف ایران و آرزوی سلامتی و بهبودی برای مجروحان این حادثه، گفت: هدف دشمن از اقدام وحشیانه در گلزار شهدا و به شهادت رساندن جمعی از مردم بی‌گناه کرمان، فاصله انداختن بین مردم و نظام بوده و می‌خواهند ملت ایران را از ادامه راه شهیدان، دچار تردید کنند و این حرکت، نشان دهنده ترس دشمن از رویش مکتب سلیمانی است.

تیموری‌راد، در خصوص مصوبات جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی شهید باهنر که به لطف خدا این مرکز راه‌اندازی شد. بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری انجمن اولیا و مربیان مدارس، که باید ظرف دو ماه گزارش اقدامات انجام شده، به شورای آموزش و پرورش داده شود. از دیگر مصوبات، کلیه دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری و حمایت از نهضت سوادآموزی با هدف انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان خواهند بود و کسب رتبه اول نهضت سوادآموزی در بین ۲۱ مناطق شهرستان‌های استان تهران حکایت از عملکرد خوب شهرستان ملارد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، درباره موضوعات مهم این جلسه خاطر نشان کرد: بررسی آخرین پروژه‌های در دست ساخت و مدرسه‌سازی که با توجه به اهمیت آن، گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها درخصوص مدرسه‌سازی باید ارائه شود. مسئله مهم دیگر، برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، انشعابات مدارس از سرایداری‌های مدارس، تفکیک شود. موضوع سوم این جلسه، بسیاری از مدارس به واسطه شرایط خاصی که شهرستان دارد یکی از مشکلات، بحث سند مالکیت مدارس است و باید مشکل اسناد مالکیتی این مدارس حل گردد و موضوع پایانی، کیفیت‌بخشی مدیران مدارس و مراکز دولتی است که رقیه عبدالمالکی به‌عنوان دبیر کمیته انتصابات آموزش و پرورش در این زمینه فعالیت دارند.

خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار