پیام مدیرعامل صندوق ذخیره به مناسبت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان؛

حادثه تروریستی کرمان، گواهی بر افکار انحرافی و رفتار متوحشانه دشمنان خبیث کشورمان است

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان طی پیامی، حادثه تروریستی کرمان را گواهی دیگر از افکار انحرافی و تکفیری و رفتار متوحشانه و ناجوانمردانه دشمنان خبیث این کشور امام حسینی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی کرمان، گواهی بر افکار انحرافی و رفتار متوحشانه دشمنان خبیث کشورمان است

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ متن پیام حمیدرضا نجف‌پور کردی به شرح زیر است:

«بسم الله القاسم الجبارین

ما مِنْ شَهیدٍ اِلاّ وَ یُحِبُّ أَنْ یَکونَ مَع‌الحُسینِ علیه‌السلام حَتّی یدخُلونَ الجنَّةَ مَعَهُ

دشمنان قسم‌خورده اسلام ناب محمدی و ولایت علوی، بار دیگر جنایتی هولناک و خونین به بار آورده و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را مصیبت‌زده و اندوهگین ساختند.

حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عادی و زائران دلسوخته سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادت آن مجاهد فی سبیل الله، گواهی دیگر از افکار انحرافی و تکفیری و رفتار متوحشانه و ناجوانمردانه دشمنان خبیث این کشور امام حسینی است.

چرا که این جنایتکاران آمریکائی و صهیونیستی دست‌نشانده استکبار جهانی بر این باورند که با این جنایت‌ها، عشق ملت ایران به حاج قاسم‌ها و حمایت از مقاومت را با القای ناامنی، سرکوب خواهند کرد.

یزیدیان روزگار و این جریان صهیونیستی تکفیری در روز میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) در جبهه باطل، تقلا می‌کنند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کنند و چه خیال وهم‌آلودی که بتوانند از ارزش‌های مکتب حسینی و شهدایی به‌ویژه مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بکاهند.

این حقیر به نمایندگی از کارکنان و خانواده بزرگ فرهنگیان عضو صندوق ذخیره، جنایت خونین در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرده و ضمن تسلیت به محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و آحاد ملت ایران اسلامی برای شهدای عزیز این حادثه دردناک علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل را از ذات اقدس الهی خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار