مدیر کانون شهدای فرهنگی ملارد:

بانوان شاغل در آموزش و پرورش، تلاش مضاعفی در جهت توسعه اهداف آن دارند

ملارد(پانا)- مدیر کانون شهدای فرهنگی ملارد در آیین گرامیداشت روز زن بیان کرد بانوان شاغل در آموزش و پرورش، تلاش مضاعفی در جهت توسعه اهداف آن دارند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بانوان شاغل در آموزش و پرورش، تلاش مضاعفی در جهت توسعه اهداف آن دارند

سحر شیخی ، مدیر کانون شهدای فرهنگی شهرستان ملارد از برگزاری مراسم روز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن در این مجموعه خبر داد و گفت: این مراسم با حضور همکاران مجموعه پرورشی، تربیت‌بدنی و سلامت در کانون شهدای فرهنگی با محوریت تجلیل از بانوان شاغل در این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به طور مستقیم و غیر مستقیم زنان شرکت عظیمی در چرخش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و نیز سیاسی بر عهده دارند. اما متاسفانه شناخت واقعی از عملکرد آنها وجود ندارد.

شیخی افزود: زنان شاغل در محیط‌های آموزشی علاوه بر آن می‌توانند نقش پراهمیت آموزش و تجهیز نیروی انسانی را نیز بر عهده گیرند و با آموزش و پرورش نیروی انسانی مجهز به دانش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز کشور، در فراهم‌سازی اساسی‌ترین زیرساخت توسعه به عنوان نیروی انسانی سهیم باشند.

مدیر کانون شهدای فرهنگی تصریح کرد: در مجموعه پرورشی و تربیت‌بدنی نیز بانوان نقش مهمی در راستای اجرای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و سلامت دارند و با خلاقیت و نوآوری و تلاش مضاعف در راستای پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش دارند و این مراسم با هدف تجلیل از زحمات و تلاش‌های صادقانه بانوان اداری انجام شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار