معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش :

شما دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز میهن هستید

کرج (پانا)- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت شما دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز میهن هستید و باید سلیمانی‌های آینده این سرزمین باشید.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شما دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز میهن هستید

احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در همایش نسل سلیمانی که در دبیرستان ملاصدرا ناحیه یک کرج برگزار شد، عنوان کرد: اکنون انقلاب اسلامی در زمینه های مختلفی به لطف شهیدانی همچون شهید سلیمانی شاهد رشد و پیشرفت در زمینه هایی نظیر حوزه نانو، نظامی، بهداشتی و آموزش بوده است در یک دوره ای مردم ایران از پزشک محروم بودند و پزشکان هندی در ایران حضور داشتند. اما کشور ما امروزه به مرحله ای رسیده است که حتی دیگر کشورها از پزشکان ایران استقبال می کنند. تمامی موفقیت ها به دلیل حضور افراد بزرگی همچون شهید سلیمانی و سایر شهداست که همگی آنها کشور را به رشد رساندند.

وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم نسل سلیمانی یعنی آینده این کشور در دست شما دانش آموزان است، می‌بایست اکنون هم بیاموزیم و هم آموزش دهیم. یعنی دانش آموزان یاد بگیرند و دبیران هم به نحو احسن آموزش دهند، چرا که آینده کشورمان در مدارس و توسط معلم و دانش آموزان رقم می‌خورد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: نسل سلیمانی یعنی همه شما حاج قاسم هستید و این فقط در حوزه نظامی نیست. در آینده باید نه تنها معلم های نسل سلیمانی بلکه کشاورزان، صنعتگران و همه افراد نسل سلیمانی آینده کشور را خواهند ساخت. اما برای اینکه نسل سلیمانی شویم باید ویژگی هایی نظیر بصیر، فهیم، شجاع، کار آفرین، اخلاق اسلامی و..‌ را داشته باشیم که همگی در سند تحول بنیادین هم ذکر شده است، بنابراین این سند، مسیری برای پرورش دانش آموزان است.

دانش آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار