خلجی در حاشیه جلسه هیات دولت:

جریان‌های سیاسی عمدتا دلسوز کشور هستند

پیشنهادهای خوبی در جلسه دبیران کل احزاب با رئیس جمهوری مطرح شد

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت جلسه دبیران کل احزاب با رئیس جمهوری را کم نظیر دانست و گفت جریان‌های سیاسی عمدتا دلسوز کشور هستند؛ جلسه اخیر با فعالان سیاسی بسیار خوب و صریح بود و پیشنهادات خوبی که عمدتا دلسوزانه بود ارائه شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جریان‌های سیاسی عمدتا دلسوز کشور هستند

سپهر خلجی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه رئیس جمهوری با دبیران کل احزاب، گفت: این جلسه ابتکار رئیس جمهور پس از فرمایش حضرت آقا در رابطه با برگزاری پرشور انتخابات بود. رئیس جمهور این جلسه را تشکیل دادند و تمامی گروه‌ها، بخش‌ها، دسته‌های سیاسی و شخصیت‌هایی که مربوط به یک جریان سیاسی هستند در جلسه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادات و جمع‌بندی مناسب در این جلسه گفت: این جلسه بسیار خوب و صریح بود و پیشنهادات خوبی که عمدتا دلسوزانه بود ارائه شد و حتی انتقادات و بحث‌های آزادی صورت گرفت و رئیس جمهور نیز این انتقادات و بحث‌ها را شنیدند. به نظر من می‌رسد که این جلسه بسیار کم نظیر بود و نمونه مشابه آن در این چند سال دیده نشده بود. رئیس جمهور نیز تمام صحبت‌ها را شنیدند و جمع بندی خوبی از جلسه انجام شد.»

خلجی با تاکید بر تقویت روحیه و امیدواری در جامعه و وجود این امر در دستورکار تمامی افراد بیان کرد: آنچه که گفته شد و انتظار بود این است که به جامعه امید بدهیم و این مساله اساسا دستور کار اصلی همه گروه‌ها است. افراد باید کمک کنند تا فضای امید تقویت شود و فضایی که دشمن تلاش دارد تا به جامعه القا کند و به آن ضریب دهد که فضای ناامیدی و سیاه‌نمایی است؛ مورد نظر همگان قرار گیرد تا از آن پرهیز کنند و فضا در جامعه به سمت امید برود.

وی با اشاره به این امر که باید این گفت‌وگوها ادامه پیدا کند، افزود: این گفت‌وگوها باید ادامه پیدا کند و همه جریان‌های سیاسی بدانند که هرکس که دلسوز امروز و فردای ایران است و هرکس که دلش برای ایران اسلامی می‌تپد، باید بداند که همه باید کمک کنند تا کشور از مشکلاتی که پیش روی خود دارد عبور کند. تنها راه عبور از مشکلات نیز ایجاد امید است اینکه بدانیم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم در عین اینکه صحبت‌های یکدیگر را می‌شنویم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نقطه مشترک تمام گروه‌ها را در بحث حل مشکلات تقویت جریان امید در جامعه دانست و با تاکید بر نیاز افزایش این روحیه در افراد، گفت: اگر نقطه اشتراک ما در بحث حل مشکلات کشور و تقویت جریان امید در کشور باشد، می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. در عین حال صحبت‌ها نیز باید در کنار پیشنهادات گفته و شنیده شود. در این جلسه بعضی از اعضا پیشنهادات خوبی داشتند و ان‌شاءالله بتوانیم این فضا را ادامه دهیم. به این معنا که هر چند وقت یکبار نشست‌های این چنینی تداوم پیدا کند.

خلجی با تاکید بر نیاز برگزاری نشست‌های این چنینی، اظهار کرد: من امید دارم که این اتفاق صورت بگیرد. جریان‌های سیاسی عمدتا دلسوز کشور هستند و باید کمک کنند تا از مشکلات عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار