شهادت ۶ نفر در حمله پهپادی اسرائیل به جنوب بیروت

صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در انفجار بیروت به شهادت رسید/ زیاد النخاله در سلامت کامل است

تهران (پانا) - یک پهپاد رژیم صهیونیستی ساختمانی را در ضاحیه بیروت با سه موشک هدف قرار داد که بر اثر آن صالح العاروری و ۵ تن از همراهانش به شهادت رسیدند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهادت ۶ نفر در حمله پهپادی اسرائیل به جنوب بیروت

به گزارش‌ صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از خبرگزاری لبنان گزارش داد: یک پهپاد اسرائیلی یکی از دفاتر حماس را در منطقه المشرفیه در جنوب بیروت هدف قرار داد. در این حادثه چندین نفر شهید و زخمی شدند.

صالح العاروری در انفجار بیروت به شهادت رسید

در جریان انفجار بیروت‌، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، به شهادت رسیده است. یک پهپاد رژیم صهیونیستی ساختمانی را در ضاحیه بیروت با سه موشک هدف قرار داد که بر اثر آن صالح العاروری و پنج تن از همراهانش به شهادت رسیدند.

حماس: ترور شهید العاروری نشانه شکست رژیم صهیونیستی در غزه است

شبکه خبری قدس گزارش داد: عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس گفت عملیات ترور بزدلانه فرماندهان فلسطینی در داخل و خارج فلسطین نمی تواند اراده ملت فلسطین را در هم بشکند. این اقدام بار دیگر ثابت کرد کرد دشمن در رسیدن به اهداف خود در نوار غزه ناکام بوده است.

‌میقاتی: هدف اسرائیل وارد کردن لبنان به جنگ است

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: نجیب میقاتی رئیس دولت پیشبرد امور لبنان انفجار بیروت را محکوم کرد و گفت هدف از این جنایت وارد کردن لبنان در مرحله جدیدی از جنگ است.

عضو جهاد اسلامی: زیاد النخاله در سلامت کامل است

خبرگزاری لبنان هم گزارش داد: احسان عطایا عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین گفت زیاد النخاله در انفجار هدف قرار نگرفته و او در سلامت کامل است.

حماس مذاکرات آتش‌بس را متوقف کرد

‌جنبش حماس اعلام کرد که در پی ترور صالح‌العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش مذاکرات آتش‌بس وتبادل اسرا را متوقف می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد که شهید العاروری در تهیه لیست نام‌های اسرا در مراحل مختلف تبادل اسرا مشارکت داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار