استاندار خراسان جنوبی:

استعدادهای تیراندازی خراسان جنوبی باید شکوفا شود

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد استعدادهای تیراندازی خراسان جنوبی باید با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم شکوفا شود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استعدادهای تیراندازی خراسان جنوبی باید شکوفا شود

جواد قناعت در دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی کشور، بیان کرد: استعداد های بسیار خوبی در رشته تیراندازی در شهرها و روستاهای استان وجود دارد که باید زمینه شکوفایی آنها را با همکاری هم فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: باید امکان استفاده ورزشکاران تیرانداز از سالن های در اختیار دستگاه ها با هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی مهیا شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قبل از کرونا دو سالن مدیریت بحران استان در بیرجند در اختیار هیات تیراندازی خراسان جنوبی بوده، خاطرنشان کرد: درحال حاضر ورزشکاران این رشته تنها از یک سالن مدیریت بحران برای تیراندازی استفاده می کنند، بنابراین لازم است پیگیری شود تا درصورت امکان ورزشکاران این رشته مانند گذشته بتوانند از هر دو سالن مدیریت بحران استفاده کنند.

قناعت با اشاره به اینکه در سه روستای خراسان جنوبی از مدتی پیش سالن های تیراندازی با دو خط راه اندازی شده، اظهار کرد: در استان فضای تعاملی خوبی بین استانداری، شهرداری و ورزش و جوانان وجود دارد که از این ظرفیت باید برای توسعه رشته های ورزشی مانند تیراندازی به طور مناسب استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار