نشست اندیشه‌ورزی نقش رسانه در انتخابات برگزار شد

بیرجند (پانا) - نشست اندیشه‌ورزی نقش رسانه در انتخابات با حضور مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر‌کل صداسیما، مدیرخانه مطبوعات استان خراسان جنوبی‌ و جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای استان، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست اندیشه‌ورزی نقش رسانه در انتخابات برگزار شد

علی فرخنده در نشست شورای اندیشه‌ورز که در محل صدا و سیما استان برگزار شد اظهار داشت: صدا و سیما از جمله مهم‌ترین نهاد‌ها در عرصه مدیریت، پیشبرد رسانه‌ای و مطابق گفته رهبری مدیریت فکر، فرهنگ، روحیه و همچنین جهت‌دهی اخلاق عمومی است و دلیل اینکه اولین جلسه تور رسانه‌ای با دستگاه‌ها در سیما می‌باشد همین نکته مهم است.

وی با اشاره به اقدامات خوب و موفقیت‌های قابل تقدیر صدا و سیمای استان، افزود: امیدواریم با ظرفیت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هم‌افزایی لازم را به ارمغان آورده تا در این عرصه پاسخ به شبهات وارده توسط دشمن در فضای مسموم رسانه‌ای غرب با برشمردن نقاط قوت و ضعف مطابق بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات لازم به عمل آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: طی چند سال اخیر شاهد افزایش بی‌نظیر کمیت و کیفیت برنامه‌های صداوسیما هستیم که این امر همگام با گام دوم انقلاب روندی صعودی است.

فرخنده در پایان خاطرنشان کرد: می‌بایست با بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی بخصوص پیشرفت ‌های مختلف در دولت سیزدهم موجب امیدافرینی در مردم فراهم شود حضور پرشور مردم در انتخابات امسال را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار