سردار شریف:

حماسه ۹ دی نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت بود

سعی دشمن بر ایجاد مناقشه در فصل انتخابات است

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه۹ دی نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت بود، گفت ۹ دی درسی ماندگار برای ما و دشمنان بود، هر چند دشمنان با وجود شکست‌های پی در پی، درس نمی‌گیرند و با شگردهای مختلف، مجدد تهاجم خود را آغاز می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حماسه ۹ دی نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت بود

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف روز شنبه در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در بندرعباس افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون در درگیری‌های مرزی،‌ محلی و منطقه‌ای و توطئه‌های بزرگ سطح ملی، این مردم بودند که پشتیبان اصلی نظام و رهبری و تمام کننده فتنه‌ها بودند.

وی ادامه داد:‌ ملت ما از بدو پیروزی انقلاب شاهد حوادث و موارد مشابهی با شدت و ضعف بوده‌ است و هرگاه انقلاب اسلامی در آستانه یک تحمل بزرگ و رخداد نشاط آور قرار می‌گیرد دشمنان نیز تلاش می‌کنند آن لذت و شادابی ملت را به کام مردم این سرزمین تلخ کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: یکی از مناسبات شادی آفرین و نشاط آور در همه دنیا در بُعد سیاسی، فصل انتخابات است که برای مردمان یک کشور مهم است،‌ چون کارگزاران، قانون‌گذاران و مجریان خود را برای پیمودن راه‌شان به سمت آرمان‌های مورد نظر انتخاب می‌کنند.

سردار شریف بیان کرد:‌ مردم با حضور خود به جریان‌های سیاسی وزن می‌دهند و نگاه‌خود را به نوع نگاه جریان‌های سیاسی در فصل انتخابات بروز می‌دهند و با انداختن آرای خود به درون صندوق‌ها بر برخی از گرایش‌ها صحه گذاشته و زاویه خود را با برخی از گرایش‌ها نشان می‌دهند که این در همه دنیا مرسوم است.

وی اشاره کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز با رعایت همه ادب،‌ اخلاق و فرهنگ انقلاب که برآمده از فرهنگ اسلام و فرهنگ ملی است، همین اتفاق رخ می‌دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که با ادبیات اولیه اصول رقابت در انتخابات آشنا هستند می‌دانند این اتفاق یک برنده دارد.

سردار شریف بیان کرد:‌ اما دشمنان ما سعی می‌کنند در فصل انتخابات به‌ویژه در انتخابات ریاست جمهوی به گونه‌ای جریان سازی عملیات روانی را انجام دهند که مناقشه ایجاد شده و تبدیل به اختلاف ریشه‌دار و دامنه‌دار بشود.

وی گفت: در تمامی انتخابات‌های ریاست جمهوری گذشته، این خط را دنبال می‌کردند اما در سال ۸۸ یک فتنه عظیم راه انداختند که بسیاری از کسانی که دل در گرو انقلاب و آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان داشتند، دچار سردرگمی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هشت ماه طول کشید تا روند امور به جایگاه اصلی و قانون‌مداری بازگردد، که این مدت دغدغه‌ای برای مردم ما و شادی برای دشمن بود؛ در حالی که جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید اما خاکریز ما و دشمن مشخص بود و دغدغه خاصی در تشخیص وجود نداشت.

سردار شریف ادامه داد: اما در جریان فتنه ۸۸ که منجر به حماسه ۹ دی شد، این مشکل وجود داشت، هشت ماه صبر، تحمل و خویشتن‌داری رهبر معظم انقلاب در هدایت جریان انقلاب، مدت طولانی و بسیار خسارت آفرینی بود،‌ از طرفی نیز مدتی بود که منجر به یک بصیرت ماندگار شد، ۹ دی را از این جهت گرامی می‌داریم که یکبار دیگر پیوند عمیق مردم با ولایت و فرهنگ انقلاب خود را نشان داد.

وی اضافه کرد:‌ یک پایه حل همه مشکلات کشور بعد از هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، فرهنگ دینی و مردمان کشور هستند،‌ توده مردم ایران به جهت فرهنگ دینی و ملی و اعتقاد عمیقی که به فرهنگ اهل بیت دارند، پیشتیبان و حامی انقلاب اسلامی هستند و در صحنه خطر مردمان این سرزمین هستند که تمام کننده هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ایران هوشمند و وظیفه شناس هستند؛ هر چند جریان رسانه‌ای دشمن پرقدرت و حساب شده‌ای در تخریب بنیان‌های اعتماد مردم و فاصله انداختن بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مردم ایران خادم و خائن را تشخیص می‌دهند

سردار شریف عنوان کرد: اما هوشمندی مردم ما که در صحنه‌های مختلف نشان دادند، خادم را از خائن خوب تشخیص می‌دهند حتی اگر جریان رسانه‌ای قدرتمندی این موضوع را دامن بزند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:‌ مردم ولایی و انقلابی در تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در آستانه چهارمین سالگرد این سردار سرافراز میهن هستیم به خوبی نشان دادند هرچه دشمنان علیه ایشان و اقدامات میدانی آن سردار عالی‌قدر با رسانه جوسازی کردند، مردم این سرزمین با تمامی وجود خود خدمات آن سردار سرافراز را ارج نهاده و به‌عنوان سرباز ولایت تشییع کردند،‌ امروز که چهار سال از آن حادثه غم انگیز می‌گذرد و هر روز که می‌گذرد ملت ما به اهداف حاج قاسم سلیمانی بیشتر پی‌بردند و به عظمتی که برای انقلاب اسلامی خلق کرد بیشتر واقف می‌شوند.

جهانیان به وحشی‌گری صهیونست‌ها پی‌بردند

سردار شریف اظهار کرد:‌ امروز شاگردان و تربیت یافتگان حاج قاسم در جبهه مقاومت عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ کرده‌اند، شاخ و شانه آن‌ها را شکسته،‌ ابهت نظامی و امنیتی آن‌ها را زیر سؤال بردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردمان دنیا صرف نظر از مذهب و گرایش‌هایشان به وحشی‌گیری صهیونیست‌ها پی‌بردند،‌ آن‌ها امروز هم در صحنه نظامی و عملیات اطلاعاتی و امنیتی شکست خوردند و هم در صحنه افکار عمومی. هر چند رسانه‌های پرقدرت دنیا متعلق به صهیونیست‌هاست اما در هشتاد و چند روز گذشته نتوانستند حتی یک اجتماع کوچک برای حمایت از صهیونیست‌ها به میدان بیاورند.

وی ابراز کرد: اما سیل ملت‌ها در حمایت از مردم فلسطین در کشورهای اصلی حامی صهیونیست‌ها،جاری است، چهل و چند سال طول کشید تا دنیا به تدبیر و راهبرد حکیمانه امام راحل پی‌برد که صهیونیست‌ها غده سرطانی هستند و همه دنیا امروز این را فریاد می‌زنند.

سردار شریف اضافه کرد: امروز مشخص شد این‌ها نه تنها دشمنان امت اسلامی بلکه دشمن بشریت و انسانیت، اخلاق، انصاف و رعایت حداقل‌های حقوق مردمان یک سرزمین هستند.

وی ادامه داد: مردم محاصره شده در باریکه غره را افزون بر ۸۰ روز است که بمباران می‌کنند، شهری که هیچ پدافندی ندارد اما مردمانی با ایمان، صبوری و جبهه آزادی‌بخش و سازمان‌های آزادی‌بخشی مانند حماس و جهاد اسلامی دارد.

مردم کشور الهام بخش مردم کشورهای جبهه مقاومت هستند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم همواره نقش اصلی و تعیین کننده را در ثبات قدم رهروان انقلاب اسلامی داشته و دارند، چه در ایران و چه در جبهه مقاومت، لبنان، فلسطین و یمن، چقدر بر دروازه‌های تصرف انصارالله در یمن کوفتند اما آن ملت مستحکم، با ایمان همچنان استقامت کرد و ائتلاف آن‌ها را به شکست کشاند.

وی اشاره کرد: امروز یکی از محورهای اصلی مقوم حماس و جهاد اسلامی مردم یمن هستند، این الهام بخشی انقلاب اسلامی است و مردم ما مبدأ تولید اینگونه حمایت از رهبر و امام‌شان هستند.

سردار شریف گفت: همواره در معرض توطئه‌های رنگارنگ،‌حساب شده،‌ دقیق و پر انرژی دشمن در چهل و چند سال گذشته بودیم و خواهیم بود اما باطل کننده این‌ها حضور شاداب و با بصیرت مردم در صحنه بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از میدان هایی که دشمنان ورود کرده و مشغول فضاسازی هستند که ان‌شاءالله با حضور شاداب و متراکم مردم پر پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند امسال، این توطئه‌ها هم رنگ خواهد باخت.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم کشور، انقلاب، نظام و خون شهیدان همچنان پابرجا، جوشنده و مستحکم بماند و به پیش برود، صرف نظر از گلایه‌های در بخش‌های مختلف داریم که بسیاری از آن‌ها هم می‌تواند درست باشد، راه اصلی را که تداوم راه شهیدان است در پیروی از فرامین و تدابیر رهبر انقلاب است.

حضور پر شمار پای صندوق‌های رای تیغ دشمنان را کُند می‌کند

سردار شریف افزود: هر میزانی که مشارکت در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد وحدت ما را بیشتر نشان خواهد داد و تیغ دشمنان ما را علیه این کشور و مردم کُندتر خواهد کرد و امنیت ملی کشور و مردم را بالا خواهد برد.

وی ادامه داد: کسانی که تصور می‌کنند بین مردم و نظام اسلامی فاصله افتاده مأیوس را می‌کند، این مقاطع حساس،‌ پیامدار و تعیین کننده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد:‌ دشمن سخت‌ترین و سهمگین‌ترین فتنه خود را بعد از یک انتخابات رقم زد و به فضل الهی، به برکت هوشیاری مردم در جغرافیای این کشور با طیف‌های گسترده سیاسی، فرهنگی و قومی اجازه نخواهند داد انقلاب، دشمن شاد شود.

وی اشاره کرد: طرفداران ما سخت نگاه‌شان به نحوه حضور شما مردم در پای صندوق‌های رأی است، همانطور که دشمنان ما نگاه‌شان به نحوه حضور ماست و هر ۲ این‌ها می‌تواند موجب کاهش مشکل‌های کشور و ضعف دشمن یا خدای نکرده فراهم کردن زمینه عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن باشد.

سردار شریف افزود: دشمن از ابتدای انتخابات قبلی ما تا این انتخابات یک دستور کار مشخص را دنبال کرده و تا مرحله انتخابات تداوم خواهد داد،‌ می‌خواهد نارسایی‌های ما را برجسته کند و پیش چشم همه قرار دهد اما پیشرفت‌های نظام و اقدام‌های مدیران خادم، ایثارگر و پرتلاش کشور را نادیده بگیرد و تضعیف کند.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: دشمن هزاران مدیر پاکدست و ایثارگر شبانه‌روز برای پیشرفت کشور تلاش و مجاهدت می‌کنند را نادیده می‌گیرد اما با برکشیدن یک خیانت که ما هم از آن بیزاریم و به عنوان یک خیانت عمیق در زیر سؤال بردن آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان و صبر ملت می‌دانیم برای مایوس کردن مردم تلاش می‌کند.

دشمن از قصه چای دبش عملیات روانی ساخت

وی اظهار کرد: از هر نوع سواستفاده در این کشور اعلام برائت و بیزاری می‌کنیم اما دشمن آن را به عنوان یک بستر عملیات روانی سنگین علیه این نظام در طول سالیان متمادی مورد استفاده قرار می‌دهد.

سردار شریف عنوان کرد: دشمن یک زمینه عملیات روانی دبشی از قصه چای دبش ساخت و همچنان بر این طبل می‌کوبد، قطعاً با برخورد قاطع و تعیین کننده‌ای که مسوولان کشور در این حوزه خواهند داشت این توطئه هم برملا خواهد شد.

وی تصریح کرد: جریان سواستفاده از امکانات کشور موردی بوده و هرگز در بطن سیستم مدیریتی و مقننه کشور جایی ندارد.

وی اضافه کرد: مهم آن است که اراده نظام در برخورد با این‌هاست و صداقت و عدالت آرمان‌هایی است که انقلاب به آن زنده است و مردم پای این آرمان‌های زنده انقلاب خون می‌دهند و شهید می‌شوند.

آینده متعلق به ملت ایران است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آینده از آن ماست به شرط آنکه از آرمان‌های اولیه انقلاب فاصله نگیریم، سه رکن تداوم انقلاب را فرهنگ دینی، هدایت‌های رهبری عزیز و حضور شاداب و متراکم مردم در پشتیبانی از اصل انقلاب و نظام و خون شهیدان تشکیل می‌دهد.

سردار شریف یادآور شد: ۹ دی گرد هم جمع می‌شویم که یکبار دیگر عظمت این ملت، انقلاب و فرهنگ غنی اهل بیت و رهبری را به رخ دشمن بکشیم و به دشمنان بگوییم هر چند طراحی‌های شما پر دامنه،‌ دقیق، منسجم و متراکم است اما حریف این ملت نخواهید شد.

وی افزود: تا زمانی که به قرآن کریم، فرهنگ اهل بیت و رهبر وفادار بوده و مردم را صاحبان اصلی کشور نظام بدانیم هرگز در این روند خللی ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: موانع بسیاری را در طول این سال‌ها تا امروز پشت سر گذاشته‌ایم و به قله نزدیک هستیم و می‌توانیم با انرژی مظاعف در گام دوم انقلاب به قله برسیم و دشمنان خود را از قله نگاه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار