سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به قم

قم (پانا) - وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه به منظور حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و مشاهده رقابت فرنگی‌کاران به قم سفر کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به قم

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به همراه سید محمدآقامیری استاندار قم امروز از ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفر پردیسان قم بازدید کردند.

هاشمی با توجه به لزوم تکمیل هرچه سریعتر این طرح از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خواست که هرچه زودتر موانع پروژه رفع شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در سفر خود به استان قم، همچنین از مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بازدید کرد. این مجموعه ورزشی که مدت‌ها پیش قرار بود تحویل مردم استان قم شود، به علت بروز مشکلاتی نیمه کاره مانده‌است.

دیدار با استاندار قم و بررسی طرح های ورزشی و میزان پیشرفت آنها و همچنین کمک‌هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به این طرح ها می شود از دیگر برنامه های سفر هاشمی به قم بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به همراه سیّد محمّد آقامیری استاندار قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور یافت مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) را زیارت کرد.

هاشمی همچنین به همراه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در محل مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور در سالن شهید حیدریان قم حضور یافت و از نزدیک رقابت فرنگی کاران را مشاهده کرد.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشوری بزرگسالان و مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزچهارشنبه در قم آغاز و عصر امروز به کار خود پایان داد.

ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفر پردیسان قم از ۱۱ سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده و به صورت نیمه کاره باقی مانده بود، در سفر رئیس جمهور و هیات دولت در دی ماه ۱۴۰۰ به قم مورد توجه قرار گفت و ۶۰۰ میلیارد ریال به آن اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار