جزئیات برگزاری مراسمات حماسه ۹دی و سالگرد شهادت سردار دلها در کاشان 

کاشان (پانا) - معاون پرورشی‌ و تربیت بدنی شهرستان کاشان خبر از برنامه های متنوع و گوناگون حماسه ۹ دی و همچین شهادت سردار دلها ، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کاشان داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری مراسمات حماسه  ۹دی و سالگرد شهادت سردار دلها در کاشان 

معاون پرورشی و تربیت بدنی کاشان در گفت و گو با پانا گفت:
مردم مسلمان و انقلابی ایران بعداز چندین ماه که از فتنه ۸۸ می گذشت و بعداز فتنه گری ها و اغتشاشات که در مملکت اسلامی به وجود آمده بود و حمایت هایی که کشورهای غربی از فتنه گران داشتند ، بالاخره اتمام حجت کردند و حماسه قیام مردمی ۹ دی اتفاق افتاد و به لطف خدای متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حماسه حضور مردم بابصیرت و انقلابی ، نقشه های فتنه گران نقش بر آب شد.

محمد قنبری بیان کرد:قیام ۹ دی در تاریخ ماندگار شد و به عنوان روز " بصیرت " نام گذاری گردید.
همه ساله در کشور عزیزمان ایران در دهه بصیرت برنامه‌ های مختلفی جهت پاسداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی و حضور مردم انجام می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کاشان در ادامه گفت:سازمان دانش‌آموزی شهرستان کاشان برنامه های مختلفی را با همکاری مدارس برگزار خواهد کرد: صبحگاه "بیداری اُمید آینده " در مدارس با حضور مسئولان محترم کاشان ، یادواره های شهدا و چند محفل انس با قرآن کریم اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد:در رابطه با ۱۳ دی ماه سالروز شهادت مظلومانه سردار دلها ، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی ویژه برنامه های گوناگونی با همکاری نهاد های فرهنگی‌ برگزار خواهد شد.
همایش نوجوانان نسل سلیمانی که با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان کاشان ادامه داد:برنامه ای تدارک دیده‌ایم که از برگزیدگان مسابقات فرهنگی‌هنری در این ایام تجلیل شود.

محمد قنبری در پایان افزود:همایش اجتماع فرزندان حاج قاسم با همکاری فرهنگسرای علامه فیض شهرداری کاشان و نیز همایش فرهنگیان کاشان در ۱۴ دی ماه کانون جوانه ها برگزار می‌شود؛
آذین بندی و نصب تمثال سردار سلیمانی ، شهدا مظلوم فلسطین و غزه نیز توسط سازمان دانش آموزی انجام می گردد.

دانش‌آموز خبرنگار: امیریوسف علی‌ بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار