نوازی: تصمیمات فوتبال کشور علیه استقلال است

طلسم پیروزنشدن مقابل پیکان را در بازی‌های خانگی می‌شکنیم

تهران (پانا) - مربی استقلال با اشاره به اینکه تصمیمات فوتبال کشور علیه استقلال است، در آستانه بازی با پیکان، بر شکستن طلسم پیروز نشدن مقابل پیکان در بازی‌های خانگی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نوازی: تصمیمات فوتبال کشور علیه استقلال است

محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، اظهار کرد: چون ما ساعت ۱۱ تمرین داشتیم، جواد نکونام نتوانست در نشست خبری حاضر شود و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی است هرچند که مثل تمام بازی‌ها تلاش ما این است که نتیجه بگیریم و هفته به هفته جلو می‌رویم. پیکان تیم جوان و با انگیزه‌ای است. مربی آن‌ها تغییر کرده و انگیزه مضاعف پیدا کرده‌اند و ما باید تلاش کنیم مثل بازی‌های قبل امتیاز جمع کنیم و نتیجه بگیریم.

وی افزود: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای این بازی زمان داشتیم و کار کردیم. نقاط قوت و ضعف پیکان را آنالیز کردیم و بچه‌ها برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنند؛ مشکلی نداریم. پیروز نشدن در سال‌های اخیر مقابل پیکان در بازی‌های خانگی ذهنیتی است که در خیلی از بازی‌ها پیش می‌آید و اتفاقات این گونه زیاد داشتیم، ولی تلاش می‌کنیم، چون بازی آخر نیم فصل و خیلی حیاتی است. ان‌شاءالله که با حضور تماشاگران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

نوازی در مورد صدرنشینی نیم فصل، گفت: صد درصد به صدرنشینی نیم فصل فکر می‌کنیم، چرا که تلاش ما رسیدن به بالای جدول بوده است. تلاش می‌کنیم که این سه امتیاز را بگیریم، در فوتبال اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مربی استقلال درباره رأی کمیته استیناف سپاهان و پرسپولیس، افزود: ما الآن به حواشی کاری نداریم، تمام تمرکزمان را روی بازی با پیکان گذاشتیم. ستاره دوازدهم این فصل استقلال تماشاگرانش بودند که امیدوارم فردا هم ما را حمایت کنند. از لحاظ شخصیتی استقلال سال‌های سال در ایران و آسیا خودش را نشان داده است. اتفاقاتی که می‌افتد کمی حاشیه ساز است و روی کار ما تاثیر می‌گذارد، اما ما تمرکز و تلاش‌مان این است که با آرامش کار کنیم و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشیم.

وی گفت: نمی‌دانم درباره تصمیمات اخیر علیه استقلال چه باید بگویم، اما فکر می‌کنم تصمیماتی که گرفته می‌شود عجولانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار