مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم تاکید کرد ؛

مکتب شهید‌سلیمانی زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان‌ در اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم‌، مکتب شهید‌سلیمانی را زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهید‌سلیمانی زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیر‌کل آموزش و پرورش خوزستان در اجتماع دختران حاج قاسم در محل حسینیه ثارالله دزفول بیان کرد: «امروز به برکت خون شهیدان راه مقاومت نهضت بزرگ امام خمینی (ره) به توفیقات بزرگی دست پیدا کرده است و توانسته است با تکیه بر ارزش ها و آرمان های والای انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی را در سطح جهان بسط و گسترش دهد.»

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز مردم ایران مدیون رشادت ها و جان فشانی شهدای گرانقدر است، خاطرنشان کرد: «امروز یک مجموعه ۴۲ هزار نفری از نیروهای حماس که البته که هنوز بیش از ۳۷ هزار نفر وارد میدان نشدند اینگونه رژیم اسرائیل را به زانو درآورده اند و این به برکت سردار سلیمانی است. بی شک شهید سلیمانی تمام اتفاقات و طرح ها و برنامه ها را مرور می کرد و با ذکاوت و هوشیاری نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کرد و در صحنه نبرد بزرگترین دستاوردها را برای محور مقاومت رقم می زد.»

حمیدی‌نژاد ادامه داد: «بی‌شک آرامش و امنیت امروز مردم ایران مدیون رشادت ها و جان فشانی شهدای گرانقدر است. پرواضح است که امروز از شئونات عاقبت به خیری همراهی و تبعیت از ولایت است و ما امروز آمده ایم با حاج قاسم عهد ببندیم که در مسیر ولایت گام برداریم.»

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: «از همین مدارس نظام مقدس جمهوری اسلامی احمدی روشن ها و حججی ها تربیت شدند و جان خود را فدای آرمان ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی کردند. ای سردار بزرگ و فرمانده مکتب شهدای راه حق و آزادی ما با تو عهد می بندیم که همان مسیری گام برداریم که شهدای والامقام گام برداشتند. با تو عهد و پیمان می بندیم که در دنیا مسیری را طی می کنیم که انتهای آن رسیدن به تمدن اسلامی به رهبری امام زمان (عج) است و این همان غایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا رسیدن به آنجایی که پرچم از ولی امر مسلمین جهان به امام رمان (عج) تحویل داده شود.»

دانش آموز خبرنگار : محمد احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار