ششمین مرکز مشاوره «خانواده مهر» قم افتتاح شد

قم (پانا) - ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر قم به همت سپاه استان در مجاورت مصلای قدس قم ‌به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ششمین مرکز مشاوره «خانواده مهر» قم افتتاح شد

ششمین مرکز مشاوره با عنوان «مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر» و با هدف ارائه مشاوره تخصصی در حوزه کودک و نوجوان امروز طی مراسمی به همت معاونت اجتماعی سپاه استان قم افتتاح شد.

مهدی علی‌بابایی، معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم طی سخنانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این مرکز در راستای اصلاح روابط بین اعضا و تحکیم بنیان خانواده، استعدادیابی، شناسایی و درمان اختلالات روانشناختی کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر، گفت: همزمان با رشد کودک و نوجوان مهارت‌های اجتماعی و هوش هیجانی آنان افزایش پیدا می‌کند که این موارد در اغلب افراد موجب زندگی شاد می‌شود.

معاون اجتماعی سپاه استان قم افزود: گاهی اوقات کودکان و نوجوانان به سبب رفتارهایی دچار اختلالاتی می‌شوند و نیازمند مراجعه برای درمان هستند که این مرکز مشاوره با کمترین هزینه‌های ممکن و با بکارگیری شیوه‌های درمانی مختلف از جمله بازی درمانی، هنر درمانی، حرکت درمانی، درمان‌های شناختی و رفتاری به این افراد خدمات درمانی ارائه می‌کند.

علی‌بابایی ادامه داد: در این مرکز مشاوره قرار است ضمن تقویت موثر مهارت‌های پایه زندگی، تقویت عزت و اعتماد به نفس، شناسایی استعدادها و اختلالات روانشناختی و اضطراب کودکان و نوجوانان اتفاقات بسیار خوبی با حضور متخصصین مجرب و با بکارگیری ابزارهای نوین انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار