توافق صندوق ذخیره و سازمان اتکا برای‌ ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان

کارت حکمت برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان صادر خواهد شد

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان اتکا بر عزم و اراده جدی صندوق به‌منظور ارتقای توان معیشتی و رفاهی فرهنگیان عضو تاکید کرد و گفت‌ در کنار سودآوری و ثروت‌آفرینی برای اعضا، برنامه‌های متعددی برای ارائه خدمات شایسته به این قشر فرهیخته داریم.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توافق صندوق ذخیره و سازمان اتکا برای‌ ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره، ‌حمیدرضا نجف‌پورکردی امروز در دیدار با ‌مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا، افزود: ارائه خدمات فروشگاهی یکی از خدماتی است که فرهنگیان خواستار آن هستند و ما در نظر داریم از ظرفیت فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور برای خدمت به این عزیزان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جمعیت کثیر فرهنگیان عضو صندوق شامل یک میلیون و 600 هزار نفر شاغل و بازنشسته، فرصت کم‌نظیری است و ما برای ارتقای رفاه آنها برنامه داریم.

‌نجف‌پور کردی اظهار داشت: سازمان اتکا نیز یک مجموعه معظم، معتبر و خوشنام است که می‌تواند از ظرفیت عظیم فرهنگیان در راستای سودآوری بیشتر برای این مجموعه و همچنین ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان بهره بگیرد.

وی عنوان کرد: هدف ما انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو‌جانبه و صدور کارت حکمت کارت برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است.

‌مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا نیز ضمن استقبال از همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان و ارائه خدمات به خیل عظیم فرهنگیان گفت: از این فرصت همکاری به منظور ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی فرهنگیان استفاده خواهیم کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد، موضوعات فنی در زمینه نحوه همکاری در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و مجموعه قراردادهای فی مابین تنظیم و اجرایی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار