مدیر دبستان دخترانه مریم(س) شهرستان ملارد:

درخشش دانش‌آموزان دبستان مریم ملارد در مسابقات ورزشی

ملارد (پانا) - مدیر دبستان دخترانه مریم(س) شهرستان ملارد، از موفقیت دانش‌آموزان این آموزشگاه در رشته‌های ورزشی در سطح منطقه، استان و کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان دبستان مریم ملارد در مسابقات ورزشی

جمیله یعقوبی، مدیر دبستان دخترانه مریم(س) شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: در ورزش، کشف دانش‌آموزان با استعداد و گزینش آنها در سنین پایین و هدایت آنها در صعود به بالاترین سطح از مهارت، اهمیت زیادی دارد. باتوجه به این که دانش‌آموزان بیشتر اوقات در مدارس هستند، مدرسه و آموزش و پرورش می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق، زمینه‌های رشد و پرورش استعدادهای آن‌ها را فراهم کند.

یعقوبی در ادامه افزود: جای بسی خوشحالی است که زحمات دانش‌آموزان مستعد، والدین‌آن‌ها، مربیان و معلمان مدرسه به بار نشست و دانش‌آموزان ساعی و تلاشگر این آموزشگاه توانستند در رشته‌های ورزشی مورد علاقه خود بدرخشند و برای خود و خانواده، مدرسه و شهرستان ملارد افتخار بیافرینند.

مدیر دبستان مریم عنوان کرد: افتخار‌آفرینان کشوری دبستان مریم، سوگند مقدمی دانش‌آموز پایه ششم قهرمان کشوری در کونگ‌فو، رها قدیمی دانش‌آموز پایه چهارم رتبه اول المپیاد کشوری اسکیت و کسب رتبه‌های منطقه‌ای، استانی و کشوری هستند، همچنین کتایون ابراهیمی و هانا جهانبخش قهرمانان کشوری دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی، در رشته کاراته هستند که رتبه‌های زیادی را در کارنامه خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: از مقام‌آوران استانی دبستان مریم، پانیذ میراشرافی، رسپینا طبسی، رزا قدیمی، فاطمه خزایی، آیناز مولایی دانش‌آموزان پایه ششم این آموزشگاه هستند که رتبه اول استانی در کاراته را کسب کردند. همچنین ثنا حضوری دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی رتبه سوم استانی در رشته ژیمناستیک را از آن خود کرد.

یعقوبی بیان کرد: از افتخار آفرینان ورزشی در سطح منطقه، روناک گودرزی دانش‌آموز پایه چهارم و یاسمین ابراهیمی دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در جام مدارس مقام سوم را کسب کردند. آویناسادات موسوی دانش‌آموز پایه پنجم مقام اول باشگاهی در کاراته و ثنا رحیمی دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی مقام سوم باشگاهی در رشته کاراته را کسب نمودند. به امید موفقیت‌های بیشتر برای تمامی دانش‌آموزانی که تلاش می‌کنند و در راه رسیدن به اهداف خود ثابت قدم هستند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار