برد پرسپولیس در شب توقف استقلال؛ بازگشت سرخ‌پوشان به جمع مدعیان

تهران (پانا) - در آخرین دیدار از روز نخست هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تیم شمس آذر قزوین را با ۲ گل شکست دهد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برد پرسپولیس در شب توقف استقلال؛ بازگشت سرخ‌پوشان به جمع مدعیان

در آخرین دیدار از رقابت‌های امروز لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین بود.

در این دیدار دو تیم بازی جذاب و نزدیکی را به نمایش گذاشتند و در نیمه اول حملات زیادی روی هر دو دروازه انجام شد، اما در نهایت این تیم فوتبال پرسپولیس بود که در نیمه اول موفق شد توسط گولسیانی از روی یک ضربه سر به گل برسد و نیمه اول را قرمز‌ها با پیروزی ۱ بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در همان ابتدای کار تیم فوتبال شمس آذر با خطای هند نعمتی به ضربه پنالتی دست یافت و پوریا سر آبادانی این ضربه را زد کهو توسط بیرانوند مهار شد، اما در ادامه حسین گودرزی در ریباند توپ را دوره دروازه پرسپولیس جای داد و بازی ۱ بر ۱ شد.

علی نعمتی در ادامه بازی و در دقیقه ۶۲ با در یافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

در یک ضد حمله در دقیقه ۸۱ نبیل باهویی در موقعیت گل قرار داشت که­ دفاع شمس آذر روی او خطا کرد و در نهایت داور ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد و گولسیانی این توپ را تبدیل به گل کرد تا ضمن دبل در این دیدار ۳ امتیاز شیرین را برای تیم پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

در پایان دیدار‌های امروز استقلال با ۲۹ امتیاز از ۱۴ بازی در صدر­ و تیم‌های سپاهان با ۲۷ و پرسپولیس با ۲۵ امتیاز از ۱۳ بازی در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار