شناسایی ۴۰۰ هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای

تهران (پانا)- سرپرست دفتر علوم داده‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۴۰۰ هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۴۰۰ هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای

به گزارش سازمان امور مالیاتی، مرضیه جعفری اظهار کرد: با استقرار نظام حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی کشور و استفاده از روش‌های تحلیل داده با توجه به اطلاعات دریافت شده از سازمان‌های مرتبط با کسب و کارها در اجرای ماده ۱۶۹ مکرر مالیات‌های مستقیم مربوط به سال‌های عملکرد ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۹ که این گزارش‌ها در سال ۱۳۹۹ دریافت شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات جدیدی که در سال ۱۴۰۲ دریافت شد، همچنین بررسی اطلاعات درون‌سازمانی مربوط به عملکردهای ۹۶ الی ۹۹ تهران و سایر شهرها، از تعداد ۳۷۳ هزار و ۱۳۱ مودی دارای شرایط مشمولیت ماده ۷۷ ق مالیات‌های مستقیم، تعداد ۶۳ هزار و ۴۱ مودی فاقد ثبت نام مالیاتی، از میان تعداد ۷۶ هزار و ۲۹۰ مهندس ناظر تعداد ۳۳۶۸ مهندس ناظر فاقد ثبت نام مالیاتی شناسایی شده‌اند.

سرپرست دفتر علوم داده‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: همچنین با بررسی اطلاعات دریافت شده از سامانه املاک و مستغلات کشور مربوط به عملکردهای ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰، تعداد ۱۵۰۰ مشاور املاک و بیش از ۴۰۰ هزار مودی جدید در منبع مالیات مستغلات نیز شناسایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار